3.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

BEDSTE LiPo BATTERI? BEDSTE LiPo BATTERI?

Hej står og skal købe batterier, 2 stk af 3 celle (11.1 Vol)
til min E-Revo Brusless Edition..

Mit egentlige valg er MaxAmps 6000 mAh og 60C
http://www.maxamps.com/proddetail.php?prod=EREVOARTRKIT-6000XL-111&cat=257

Det skal være det vildeste lige meget prisen!

Har også hørt om enerland men de vildeste de har er:
Polyquest 4550mAh 30C - 50C Lipoly

Hvad skal man vælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BEDSTE LiPo BATTERI?
  • #1   3. sep 2010 Turnagi fra hobbyking, de er lige så gode som Maxamps, men koster en tredjedel smiley Hvis de ikke er kommet ud, så kommer der snart nogle 6000mah. 7,4 og 11,1v som nok passer i din E-revo.

• #2   3. sep 2010 Jeg har gode erfaringer med Hyperions G3 udgaver på 35c/65c.

De er markant bedre end mine tidligere Maxamps og nuværende Flightmax fra Hobbyking.

(link fjernet)

• #3   3. sep 2010 SUSPEKT KAN ANBEFALES.

• #4   3. sep 2010 Tak for alle svarene, skal lige kigge nærmere på dem alle, men syntes ikke der er nogen der siger at de har fundet et batteri der er bedre end maxamps kun lige så gode men billigere.. smiley

Der er ingen steder hvor man kan se nogle test. Hvor der bliver sammenligent forskellige batterier..?

• #5   3. sep 2010 Maxamps har tidligere haft problemer med at holde deres c-ratings. Det er årsagen til at jeg skiftede til Hyperion, som i øvrigt er i samme prisklasse.

I mit tilfælde kører Hyperion meget køligere end Maxamps'ne gjorde.

Jeg har brugt dem i E-maxx, E-revo, Aftershock, RC8Te og Mugen MBX6-T. Alle med enten Mamba monster eller Tekin RX8 monteret.

• #6   3. sep 2010 Suspekt lipo'er fra morfars ?? Så er du nok den eneste der vil anbefale dem smiley he he.
    Jeg har både Maxamps og Turnagi lipo'er og det er Turnagi der kan lavere mest strøm og så har Maxamps et problem med at deres celler puffer nemt op og så dur de bare ikke mere :((

• #7   3. sep 2010 Der står noget om at Hyperion er 3 generation, hvad skal man ligge i det? Er det salgsgas? Og de snakker meget om fly, er det link du sendte til e-revo og de bedste de har? For de lyder gode!!

Studs - mine sidste maxamps puffede også op så det kender jeg godt, tænkte bare ikke over det for kunne ikke rigtig mærke det smiley

• #8   3. sep 2010 Nej, men mærker det ikke, men pludseligt bryder de i brand, så det er ikke så godt :((

• #9   3. sep 2010 G3 er bare deres 3 bølge af lipoer. De funker supergodt i biler, det skal du ikke bekymre dig om.

G3' erne er rated til 35 c continues, hvor G2 kun er 25c.

Check dog lige målene på dem, så du er sikker på de kan være i bilen, inden du køber.

• #11   3. sep 2010 Ja ja, de er gode nok, men prøv at finde en der passer til en E-revo.
    Kig nu heller på nogle der passer, så du får flest mah og ingen spildplads.

• #12   3. sep 2010 Maxamps er noget overpriset bras, der er alt for mange der har eller har haft problemer med dem.
    Man kan jo købe 2-3 lipobatterier fra Hobbyking for samme pris som 1/2 Maxamp smiley

• #13   3. sep 2010 Så elendige er suspekt nu heller ikke. De er bare alt for dyre i forhold til hobbyking. Mine er snart 2 år gamle og så sent som i går, da jeg ladet dem op, sagde laderen at den havde smidt 5600 mah på. Så de holder deres kapacitet udemærket, da de kun er opgivet til 5400mah smiley
    Desuden bliver de kun godt håndlune efter 20 mins banekørsel i min Revo, så det virker ikke til de har problemer med og levere strømmen.

• #14   3. sep 2010 Glad for mine Suspect 5400mah lipo og Turnigy 5000mah 30C lipo.

• #15   3. sep 2010 Hvis det er fordi du vil trække en masse A ud af dem skal du da prøver dem her 45-90C dem er der f....smæk på

(link fjernet)

Palle

• #16   3. sep 2010 Sorry, jeg tænkte lige på Ultimate lipo batterier smiley Jeg kender ikke selv til Suspekt, men har kun hørt godt.

Kommentér på:
BEDSTE LiPo BATTERI?

Annonce