900 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

nybegynder nybegynder

da jeg tidligere har haft rc bil overvejer jeg igen at skaffe en og begynde på noget race med den sådan på klub plan. jeg vil gerne køre på flad bane (altså ikke offroad) og helst indendørs (da det jo er koldt udenfor) men er lidt i tvivl om hvad budgettet ligger i nærheden af(el bil selvfølgelig) og hvordan jeg lige kommer godt igang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nybegynder
  • #1   10. okt 2010 hej Henry A kig på mine tamyia ta-05`er det er en god begynder bil til onroad

der er to stk

en hvor der er det hele til undtagen sender og modtager kan købes med for en mere pris

og en hvor det kun er bilen og lidt dele og batteri

• #2   10. okt 2010 Vil nu anbefale dig at købe en brugt touring car, F.eks Tamiya TRF416 serie, Xray T2/T3, Hot bodies, Top Racing osv

• #3   10. okt 2010 Hvad skal du køre? Skal du køre Løb eller kun hygge i klubben? Hvis du skal køre løb skal det så være i begynder klassen? Hvor meget har du kørt før, evt. hvad har du haft for en bil før?

• #4   11. okt 2010 jamen tidligere har jeg kun kørt med legetøjsbiler (meget billige) men købte så en traxas revo 3,3 da der skulle mere ryk over feldtet men den slog mig helt ud hehe siden har jeg ikke kørt men jeg regner med hygge i klubben og evt. løb men så er det vel i begynderklassen:)

• #5   11. okt 2010 og kan det betale sig at købe brugt?

• #6   11. okt 2010 Hej Henry.

Jeg kan som sagt kun anbefale dig at kigge forbi Vejle Minirace en dag, for at kigge lidt på forholdene, og få en snak om udstyr, og hvad der kunne være en god måde at starte op på.

Det kan være ganske udemærket at starte med noget brugt, men der er masser af muligheder, så det er vigtigt at få valgt det rigtige, så pengene ikke bliver spildt!

M.v.h.
    Ole Morten

Kommentér på:
nybegynder

Annonce