{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neu-Castle 1515 vs. 1717
  • #1   2. nov 2010 Jeg hører at den bliver for tung til bash, men hvis du vil køre over 150kmt er det nok en fordel med 1717 smiley
    jeg har en 1717 på vej som jeg vil smide i en fg marder

• #2   2. nov 2010 Det er nok lige så meget blærerøvs effekten, men 150 g. mere så højt oppe i en bil der i forvejen er en væltepeter er måske også dumt.

70 dollars er bare så billigt for sådan en monster ting smiley

• #3   2. nov 2010 Yeah, jeg kan sku heller ikke få mig selv til at ikke tage en 1717 hehe
    Men faktum er at en lille motor, altid vil føles vildere end en stor motor så længe den ikke har probs med at trække læsset, da den lille motor har hurtigere spool up og ned end en stor smiley
    så en 1515 gearet til 60kmt i en emaxx vs en 1717 gearet til 60kmt, der vil 1515 lamme tæve 1717. såfremt grep osv er på plads (en 1717 vil selvf presse hjul ned i underlag og give bedre grep)

• #4   2. nov 2010 Ja det godt nok svært at holde dankortet i ro, med det Castle sale ;o)

Har indtil videre fået en 1520'er, men overvejer stærkt om man skulle nappe et par stykker mere, da der jo er projekter nok der kan være interessante at smide en Castle motor i.

Men ud over det, må jeg give Christian ret. Lavere kv og flere celler.

• #5   2. nov 2010 Hehe Jesper, ser ud som om du også svarer på tråden som ligger lige under denne tråd ? ang det med lav kv og flere celler smiley

• #6   2. nov 2010 Nå ja detalje ;o) man bliver vel lidt firkantet i hovedet...

Kommentér på:
Neu-Castle 1515 vs. 1717

Annonce