331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Black Horse Red Lion ATF 1470 Black Horse Red Lion ATF 1470

Hej med Jer.

Jeg overvejer at købe et fly. Har fløjet heli tidligere (stadig på begynder stadiet, men kan godt flyve rundt), men aldrig haft et fly.

Jeg har set dette fly

http://hobbyfly.com/flymodeller-47/skala-fly-125/black-horse-gilmore-arf-1470-mm-6069.html

Er der nogen der kender til det?
Er det god kvallitet?
Er det et voldsomt svært begynder fly?
Vil gerne have en Benzinmotor til den. Hvilken skal man vælge?
Er der andre ting man skal være opmærksom på, inden man kaster sig ud i køb af fly?

På forhånd tak for hjælpen
Max

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Black Horse Red Lion ATF 1470
  • #1   5. nov 2010 Black Horse laver ganske okay fly, og prisen er meget fornuftig..

Dog vil jeg slet ikke mene den model der egner sig til en begynder..

Motoren har de opgivet til 46-56 det vil sige 7.5 til 9 cm ca.. Der fåes ingen benzin motore i den størrelse, det mindste begynder omkring 12-15 ccm..

Køb dig en begynder flyver i stedet.... Kig efter Hawksky ved selvsammen forhandler.

Karsten

• #2   5. nov 2010 "Er der andre ting man skal være opmærksom på, inden man kaster sig ud i køb af fly?"

Til dette spørgsmål vil jeg lige tilføje

Husk og sæt dig ind i reglerne og love i og omkring Model flyvning, der er en del man skal vide..

Dernæst, hvis det er noget du meget gerne vil lære, så find dig en klub nær din bopæl, så er du allerede meget godt på vej.. De skal nemlig nok hjælpe dig, så din drøm og RC fly kan blive til..

At prøve selv er døddømt på forhånd..

Karsten

Kommentér på:
Black Horse Red Lion ATF 1470

Annonce