1.521 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
hpi trophy 3.5 nitro buggy hpi trophy 3.5 nitro buggy
er det et dårligt køb?
glæder mig sådan til at starte at kører med biler:O?
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 34
kan heller ikke finde klare karosser til den =)
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 33 RC-enheder: 5 Emner: 35 Svar: 273
Her er de dele der passer på en hpi trophy 3,5 :
(link fjernet)
Og et klart karosse her:
(link fjernet)
Det første jeg ville vælge til den er klart en roterstart eller en starterboks. Ellers er det en go bil for pengene den kan klare nogle tæsk.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
Der er meget få ordentlige dæk til de 14mm som den er født med.
Med 17mm hex kan du bruge alle standart truggy dæk på markedet.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
HPI buggy'en er født med 17mm hex, så ingen problem der.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Den kan faktisk godt køre som den kommer.....
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
Men een ting vil jeg råde dig til: Sørg endelig for at få din motor kørt ordentlig ind / til. Jeg har det sidste års tid haft 3 ( TRE ! ) af de motorer til reparation, hvor motoren havde mistet kompressionen totalt, fordi kunden bare havde startet bilen og så kørt derudaf med fuld gas....
Gør dig selv en tjeneste ( hvis du ikke allerede har gjort det ) og læs lidt om nitromotorer og hvordan de skal tilkøres og justeres. I min profil kan du se min hjemmeside, hvor jeg har skrevet et par artikler om emnet. Det er naturligvis bare min måde at gøre tingene på - men de virker.
LÆS og følg instruktionsbogen. Husk at lade motoren køle HELT af efter du har kørt en tankfuld - og her SKAL stemplet stå helt i bund. MEGA vigtigt.
Når først motoren er kørt til - jeg vil sige omkring de 1,5 liter for den HPI .21 motor - er den nem at starte og nem at justere. Vær opmærksom på at det KAN være et træls job at tilkøre en motor....den kan gå mega ujævnt, gå istå hele tiden, skyde og hoste og æde gløderør som vi andre spiser bolcher. Men vær tålmodig !
Med hensyn til upgrade til bilen kan du få en masse. Men vent nu lige og få motoren kørt til først. Så kan du bagefter begynde at lege med bilen og finde ud af, hvad der går i stykker eller kan forbedres ved den måde og de steder DU kører med bilen.
Go´ fornøjelse med den fine bil.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 34
-han kører ikke mere med den da han har en baja.
hpi trophy 3.5 nitro buggy