regl ændrings forslag {{forumTopicSubject}}
hej RCG
jeg er sgu ved at blive gråhåret af alle de annoncer uden pris ... de første 5 - 10 indlæg går på at finde ud af hvor fanden prisklassen er henaf (plus de næste 20 omkring bytte) ... og det skaber en masse forvirrende og intetsigende markedsannoncer som folk ikke gider at læse igennem - dårlig miljø for både sælger og køber.
jeg spørger om man kan ændre en lille regl til annoncer: man SKAL sætte en mindste pris på varen - Eller oprette den som auktion.
Kræver det en slag afstemning eller skal man gå til Bazoom topledet eller hvordan pokker får man sådanne ting ændret hvis man kan.
Kan dette ikke lade sig gøre vil jeg på det KRAFTIGSTE opfordre sælgere i at sætte en pris på varen - helt ærligt hvor svært kan det være - tag jer sammen! Du går heller ikke ud til en brugtvogns forhandler og kigger biler uden at vide prisen ! ... kig lige i blåavis / gul&grats .. pris på ALT ... det er sgu det mindste at forlange !! COME ON !
mvh
Henrik
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 45 Svar: 487
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 472
Men er fuldstændig enig i at der burde skulle skrives en pris i Salgsannoncer for at den overhovedet skulle kunne oprettes.. Men tror Nicolai B er inde på noget af det rigtige om hvorfor folk ikke sætter en pris.. Kunne ikke selv finde på at købe noget herinde hvor ejeren ikke har sat en pris...
Men løsningen er som Bossi er inde på at skrive et minimums beløb når du søger i salgsannoncer for så bliver dem med tomme pris tags ikke vist
regl ændrings forslag