955 visninger
|
Oprettet:
Hvilken Traxxas servo? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har overvejet at købe en traxxas servo, den skal kunne passe i min HBX Surge(cirka det samme som en stealth). jeg har set at der findes to slags til 1:10 biler, men jeg ved ikke hvilken en der ville være bedst. den skal være rimelig stærk og rimelig hurtig. grunden til at det skal være traxxas er at den skal være vandtæt.
1. link: (link fjernet)
2. link: (link fjernet)
jeg tager gerne imod andre forslag, servoen skal bare være vandtæt, og så skal den kunne købes i DK.
håber i vil hjælpe
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Den er både stærkere og hurtigere.
Du kan jo selv se specs. på traxxas.com
jan 2010
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 44 Svar: 409
ok fedt, har lige set en video på youtube hvor der var en som brugte den i en trial bil, så jeg troede den ville være for langsom, men kan godt se at den er bedre. så ryger den også lige på ønskeseddelen.
tak for hjælpen
jan 2010
kom lige til at tænke på om den(2075'eren) ville passe i en HBX surge, da det jo også er rimelig væsentligt.
håber i vil hjælpe
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.174
Den burde meget gerne passe i.
jan 2010
ok fedt, den må jeg ha så.
tak for hjælpen allesammen
okt 2007
http://www.morfars.dk/rc/power-servo-extreme-ps10xt-p-3199.html
Den har gummi i alle samlinger, så den burde også være "vandtæt" (i hvert fald på samme niveau som Traxxas)
Jeg har lige i dag monteret en i min Kyosho Inferno. Den er dælme hurtig, og samtidig stærkere end Traxxas. Den har også 25 tænder på udgangsakslen ligesom Traxxas, (men bruger 2,5 mm metrisk gevind til skruen som fæstner servohornet, men det er jo bare og få fingre i den rigtige skrue)
Jeg har ingen praktisk erfaring endnu (holdbarhed). Morfars "Power Servo All Metal Analog " er noget bæ, men jeg har tidligere haft en af deres digitale og den fungerede fint.
jan 2010
har set den servo, men tror at jeg holder mig til traxxas. er det standard på alle servoer+servohorn at der er 25 tænder på udgangsakselen
okt 2007
(Det er noget værre skod - jeg køber kun mærker med 25 tænder så mine ting passer sammen.)
Nogle "mærker" - rebrandede - kan endda variere inden for det samme mærke, alt efter hvilket firma der har leveret.
jan 2010
ved du om der er 25 tænder på en HBX servo
okt 2007
Hvis der er, er den nok" rebrandet", og så kan det være svært at finde ud af hvad det er for en i virkeligheden.
Men 25 tænder er mest normalt, og hvis hornet ikke passer må du jo købe et nyt horn.
Her er lidt information:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=13441675&postcount=2
jan 2010
ok, jeg må jo bare købe et nyt servohorn hvis det bliver nødvendigt.
tak for hjælpen.
Hvilken Traxxas servo?