931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Drifting cars hvilke? Drifting cars hvilke?

Hej

Jeg har overvejet en drifting bil, med led belysning. Men desværre ved jeg ingen ting omkring drifting biler, jeg er nybegynder!

Hvilke mærke er godt; HPI E10, HPI sprint 2 drift, Tamiya eller Kyosho?

Jeg kunne godt tænke mig de samme, som nedenstående biler, kan disse købes som RTR kit? Eller skal de bygges selv?
http://www.youtube.com/watch?v=m_BCCbUnpl8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=v0UW7GhuXpM&feature=related

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drifting cars hvilke?
  • #1   15. dec 2010 Hmm skal det nu være EL? smiley
    Jeg valgte den anden vej istedet og satte min nitro op til drift og den kørte bedre end nogen el drifter jeg har prøvet smiley

Vh Peter

• #2   15. dec 2010 Peter - har du nogensinde prøvet en ordentlig elbil? Anyway, der er kun ham om at køre nitro i danmark, så vælg en elbil.

E10 er håbløs uden kuglelejer i hvert fald, jeg ville undgå den under alle omstændigheder. Der er også meget slør i den ud af kassen. Man kan gøre noget ved sløret med lidt fingersnilde.

HPI Sprint 2 kender jeg ikke så meget til, men jeg har set nogle stykker køre, de gør det ganske fint med en ordentlig opsætning, og de er meget holdbare.

Tamiya er mit eget foretrukne mærke, men undgå TT01. Jeg vil anbefale dig en TB03 eller TA05 til at starte på, husk at købe to låste differentialer (spools) til den. Kuglelejer er ligeledes et must, kan ikke huske om det er med dem standard nu.