Andre forumemner med "honeybee cp2"
E-Sky Honeybee CP2 indstilling
Hej, Jeg har lige fået mig en E-Sky Honeybee CP2, nogle der ved hvordan den skal indstilles? manualen er rimlig svær at finde ud af, da det står på engelsk, fagsprog. Tak.
Hej, Jeg har lige fået mig en E-Sky Honeybee CP2, nogle der ved hvordan den skal indstilles? manualen er rimlig svær at finde ud af, da det står på engelsk, fagsprog. Tak.
Skrevet af: Nick / BlackGambler - 10. maj 2005
fucked oplader eller batteri
hey... jeg har købt en honeybee cp2 fra www.buynfly.dk Jeg har kun opladt batteriet 1 gang, og nu blinker den røde lampe hvis jeg setter batteriet til. På opladern står der hvis den blinker rød = P...
hey... jeg har købt en honeybee cp2 fra www.buynfly.dk Jeg har kun opladt batteriet 1 gang, og nu blinker den røde lampe hvis jeg setter batteriet til. På opladern står der hvis den blinker rød = P...
Skrevet af: Dj C - 9. maj 2005
hale motor
hvor kan man købe en hale motor til en honeybee cp2? ikk hos buynfly, de har udsolgt. takker
hvor kan man købe en hale motor til en honeybee cp2? ikk hos buynfly, de har udsolgt. takker
Skrevet af: Dj C - 27. maj 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
- Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
- Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
- Assemble Ikea cupboard 600 kr.
- Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
- Fjerne byggeaffald 2.500 kr.
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 41 Svar: 39
på forhånd tak
honeybee cp2...