464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

til admin til admin

til admin (hvis han da nogen sinde kigger forbi)

inde i ens profil er der en fejl. fejlen ligger inde i "profil og billed" hvor man kan vælge landsdel, under lands delene ligger der IKKE midtsjælland, og vi er faktisk et par stykker der bor der smiley

min poiente er at fejlen skal rettes.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til admin
  • #1   25. maj 2005 ja du har ret men jeg har bare sagt storkøbenhavn

• #2   25. maj 2005 sjælland høre jo faktisk slet ikke med til danmark så nok derfor at han ikke gør så meget ud af det med sjælland tror i ikke

sjælland er djævleøen det nordlige sverige fangernes ø storebror bornholm dette her var en kommentar til alle der bor på sjælland og vil i andre der bor her på jylland ikke give mig ret i det jeg siger

• #3   25. maj 2005 Lol, det er jo jer der kommer fra Jydeland :=) hehe

• Thomas o
    Thomas o Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #4   26. maj 2005 hellere bo tæt på de skønne svnske damer ind at bo fat ladet med osama og alle de andre nede fra hulen ? smiley

• #5   26. maj 2005 thyregod jylland er danmark ikke sjælland og sådan ligesom bare en ø for sig selv er er ikke rigtig nogen der gider at have den

jylland er i det mindste ikke fangernes ø muhahaha

og ja i bor tæt ved svensker pigerne og vi bor tæt på vores gode venner de tyske hobby handler

aha kom igen med jeres laller gude stedet er jylland og det kan ikke laves om på sådan er det og det må i leve med

i er de udstødte hehe

• #6   26. maj 2005 steffen A, jeg er da lige så meget grønlander som jeg er dansker.

• #7   26. maj 2005 steffen a jep det gør vi men det er dam der sælger rc ting så billigt

hehe det er jo bare for sjov det hele

• Thomas o
    Thomas o Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #8   26. maj 2005 Simon [14] det er tyligt at høre du kun er de 14 smiley Sjæland er ik danmak ?? Den er lidt halv gammel men vi kan da give igen af samme skuffe... Hvis vi ik er "danmark" hvorfor laver i så sproget om ? hvorfor har vi hovdestaden ? hvorfor bor kongefamilen her over ? hvorfor har vi byerne og ikke markerne ?? giv nogle gode grunde smiley og HF med det smiley

• #9   26. maj 2005 jaaa...det var jo så ikke lige det jeg ville have ud af emnet (en kamp om at det er bedst at være jyde eller sjællænder) det er jo helt saboteret nu smiley

• #10   27. maj 2005 haha Thomas o
    hehe men syntes nu ikke i har de gode byer og kongefamilien må i også godt beholde da laver alligevel ikke en skid og det er omvendt i laver sproget om
    hvorfor i har hovedstaden aner det ikke det er jo også dumt at lægge hovedstaden i et andet land

er der ikke andre der kan nogen ???????
    men husk det er jo bare for sjov

Kommentér på:
til admin

Annonce