573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

buggy? buggy?

mojn

har siddet og blevet lidt betaget a de hers buggy'er

pga dette klip her:

http://www.youtube.com/watch?v=uAhfxcMXQMU&feature=recentlik

er der nogen som kan fortælle lidt om dem:

ved hong nor har lavet nogen og losi har, men det kan vel ikke kun være dem de mærker der lavet nogen..

og hvad for en vil i mene er god til en nybegynde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buggy?
  • #1   2. jan 2011 Mugen laver også gode biler, men det er nok Hong Nor og Losi der er de mest udbredte herhjemme.
    Jeg vil anbefale dig som begynder at kigge på hvilke biler der kører rundt i din lokale klub. Det kan tit være et godt argument når man starter ud. Så er det også nemmere at få gode råd til opsætninger og indstillinger.

Det er super fedt at køre på bane med buggy. Det er virkeligt noget der kan vække det indre konkurrence dyr frem smiley

• #2   2. jan 2011 Hej Ivan

der er mange blandede meninger omkring den bedste bane buggy.
    Losi, Hong Nor og foreksempel Mugen er alle nogle super gode biler.
    en ting der kan være godt at vide, er om man kan få reservedele til bilen du har tænkt dig at købe.

men jeg syntes du skal kigge på denne bil:

(link fjernet)

(det er den første bil på siden, den hedder InTech)
    det er en ny bil der er kommet på markedet, jeg skal køre løb med den 2011, den er i rigtig god kvalitet, og så er den billig.

Mvh Tim

• #3   2. jan 2011 Der er mange spændende buggyer, Hong nor er måske den mest populære herhjemme, der er masser af forhandlere der kan skaffe stumper, det er klart en fordel.
    GVM har lavet et par fine biler også, her er ligeledes masser af forhandlere.
    Skal du gå "pro" så er Serpent et godt bud, men som Bjarke skriver, kig i din lokale klub, det er rart der er nogle i nærheden som måske kan hjælpe. Du kan også tage et kig hos din lokale nitro pusher.

//Dan

• #4   2. jan 2011 Hmm. det er et lidt svært spørgsmål med en hel del blandede svar. Personligt startede jeg med at kører hong nor buggy som kørte fremravende og jeg skiftede ikke en eneste del i en hel sesson altså kun de ting der blev slidt op men eller en super bil smiley Lige nu kører jeg mugen seiki både buggy og truggy og det er bare en bil der kan !! men hvis jeg skulle give et godt råd ville jeg sige at du skulle købe en konkurrencedygtig bil fra starten selvom du er begynder altså en bil i topklasse smiley Markedet er stort og der er massere af lækre biler til fornuftige priser men man skal huske at holde øje med om det er muligt at få dele i det pågældende land. smiley

M.v.h Christopher

• #5   3. jan 2011 siger tak for de gode svar der er kommet

Tim J:

det er jo sådan set en fin bil, men efter som det er uden motor, kommer prisen mon så ikke op i det samme som de andre?

jeg ved godt nok der er en klub i nærheden a mig, men mit indtryk, er at de kun køre benzin offroad, og onroad EL.. så ved ikke om der er noget at hente der.

men igen, siger mange tak for de gode svar, og andre er selvølige velkommen til at komme med indputs.

• #6   3. jan 2011 Hvor i midtjylland bor du ?

//Dan

• #7   3. jan 2011 Hej igen

jo det er rigtigt at man skal ligge lidt ekstra penge til en motor og servoer, samt div. men var også bare et bud på en god buggy. smiley
    hvis du har andre spørgesmål, vil jeg gerne svare så godt jeg kan. smiley

Mvh Tim

• #8   3. jan 2011 @ Ivan..
    Ang "den lokale klub"....
    Ved at kigge paa det du skriver, og din landsdel i din profil. Saa vil jeg gätte paa at du snakker om VRCR ???

Hvis, ja.
    Saa kan jeg fortälle at til foraaret kommer en offroad täppe bane til El biler. Projektet blev startet i 2010, men gik lidt i staa da täpperne vi havde skaffet var af en for ringe kvalitet. Plus flere af dem som skulle lave arbejdet manglede tid (incl mig selv).
    Men nu er der ved at väre täpper paa plads og saa snart sne og frost er väk, saa skal den bane bygges. HELT SIKKERT!

Min pointe er lidt at hvis du kan bruge en el buggy, saa var det maaske en ide at overveje, naar nu der kommer en bane til dem i närheden af dig smiley

Kommentér på:
buggy?

Annonce