573 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
buggy? buggy?
mojn
har siddet og blevet lidt betaget a de hers buggy'er
pga dette klip her:
http://www.youtube.com/watch?v=uAhfxcMXQMU&feature=recentlik
er der nogen som kan fortælle lidt om dem:
ved hong nor har lavet nogen og losi har, men det kan vel ikke kun være dem de mærker der lavet nogen..
og hvad for en vil i mene er god til en nybegynde?
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
Jeg vil anbefale dig som begynder at kigge på hvilke biler der kører rundt i din lokale klub. Det kan tit være et godt argument når man starter ud. Så er det også nemmere at få gode råd til opsætninger og indstillinger.
Det er super fedt at køre på bane med buggy. Det er virkeligt noget der kan vække det indre konkurrence dyr frem
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 59
der er mange blandede meninger omkring den bedste bane buggy.
Losi, Hong Nor og foreksempel Mugen er alle nogle super gode biler.
en ting der kan være godt at vide, er om man kan få reservedele til bilen du har tænkt dig at købe.
men jeg syntes du skal kigge på denne bil:
(link fjernet)
(det er den første bil på siden, den hedder InTech)
det er en ny bil der er kommet på markedet, jeg skal køre løb med den 2011, den er i rigtig god kvalitet, og så er den billig.
Mvh Tim
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.217
GVM har lavet et par fine biler også, her er ligeledes masser af forhandlere.
Skal du gå "pro" så er Serpent et godt bud, men som Bjarke skriver, kig i din lokale klub, det er rart der er nogle i nærheden som måske kan hjælpe. Du kan også tage et kig hos din lokale nitro pusher.
//Dan
jan 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 61 Svar: 584
M.v.h Christopher
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
Tim J:
det er jo sådan set en fin bil, men efter som det er uden motor, kommer prisen mon så ikke op i det samme som de andre?
jeg ved godt nok der er en klub i nærheden a mig, men mit indtryk, er at de kun køre benzin offroad, og onroad EL.. så ved ikke om der er noget at hente der.
men igen, siger mange tak for de gode svar, og andre er selvølige velkommen til at komme med indputs.
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.217
//Dan
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 59
jo det er rigtigt at man skal ligge lidt ekstra penge til en motor og servoer, samt div. men var også bare et bud på en god buggy.
hvis du har andre spørgesmål, vil jeg gerne svare så godt jeg kan.
Mvh Tim
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Ang "den lokale klub"....
Ved at kigge paa det du skriver, og din landsdel i din profil. Saa vil jeg gätte paa at du snakker om VRCR ???
Hvis, ja.
Saa kan jeg fortälle at til foraaret kommer en offroad täppe bane til El biler. Projektet blev startet i 2010, men gik lidt i staa da täpperne vi havde skaffet var af en for ringe kvalitet. Plus flere af dem som skulle lave arbejdet manglede tid (incl mig selv).
Men nu er der ved at väre täpper paa plads og saa snart sne og frost er väk, saa skal den bane bygges. HELT SIKKERT!
Min pointe er lidt at hvis du kan bruge en el buggy, saa var det maaske en ide at overveje, naar nu der kommer en bane til dem i närheden af dig
buggy?