432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Forskel på t-rex 450 kopi / original Forskel på t-rex 450 kopi / original

Hej vil hør hvordan man kan se forskel på T-rex 450 Helikopter original og en kopi
Er ved kikke ligt rundt efter en t-rex 450 og kan se at der er mange kopi af denne model
Og vil helst ha en original

Kan også se der er flere visioner
T-rex 450
T-rex 450 se
T-rex 450 se V2
Er der nogen der ved hvad forskel der på disse

Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på t-rex 450 kopi / original
  • #1   24. jan 2011 jeg er ikke den rette til at kommentere, da jeg hverken har haft klon eller den originale i luften.
    Men da jeg skulle købe min blev jeg frarådet at købe de kloner, da plastiken var alt for ringe, og elektronikken var værre.
    selvom der stod at delene var 100% kompatible med originalen var der åbenbart stadig små forskelle, så de ikke passede sammen.

Men har da set mange kloner med original align rotorhoved, så et eller andet må da passe sammen.

• #2   24. jan 2011 Hej Søren er også kommet frem til at den skal vær originale men hvordan ser man forskel så man ikke bilver taget i røven og kommer hjem med en klon hvis man køber brugt.

er helt grøn på Helikopter så der er en hele del at sætte sig ind i

• #3   24. jan 2011 jeg ved ang. klonerne, så bruger kineserne mere zink / nikkel i deres skruer så de kan spare penge på metalet. Det har så den bagside at skruerne bliver blødere og kærven går istykker når man skruer dem i eller ud.

• #4   24. jan 2011 Align er kina produkt osse, og deres skruer er noget lort, men der er ikke lige så meget slør i aligns som i den klassiske HK (hong kong model)
    Og så siges det er delene indeholder mere delrin, og derved ikke knækker lige så let.

Kommentér på:
Forskel på t-rex 450 kopi / original

Annonce