399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvilken Buggy Hvilken Buggy

Hejsa
Opretter lige en ny tråd

Jeg står og overvejer at købe en nitro buggy
Men hvilken skal jeg vælge

Her er kravene

1.Den skal kun bruges til fornøjelse altså ikke noget med konkurence

2. Den skal være RTR

3. Det skal være rimeligt let at skaffe reservedele

4. Den skal selvfølgelig være holdbar

5. Budget 4500kr

Må gerne være en tysk netforhandler
MVH Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Buggy
  • #1   30. maj 2005 Du kan godt købe rex-x hos www.falck-racing.dk men ved ikke om han har nogen lige i øjeblikket.. Den fåes også i en Pro udgave.. der er den RIGTIG lækker !..

• #2   30. maj 2005 ..

Vis jeg var dig, ville jeg købe en Kyosho Inferno, den er udemærket til fornøjelse.. Og så passer alle ting fra Kanai på bilen..

Men vis du beslutter dig og kørre noget konkurence, så skal du ik kørre med verken Rex-x eller Kyosho inferno..
    Så skal man sku købe noget som ''holder'' fra starten, jeg har kørt ca 5 gange med min kyosho inferno, på bane med 1-1.5 meter store hop, og jeg har købt ind til nu, Kanai bag støddæmpere, stål tandhjul, stål klokke, og forskelligt reservedele, til ca en pris af 2000,- så du skal værre helt sikker på, at du ik vil kørre konkurrence, inden du køber en bil..

Men kyosho inferno anbefaler jeg.. ;P

• #3   30. maj 2005 Er det ikke noget med at trækstarten er dårlig på infernoen

• #4   30. maj 2005 jeg har selv inferno, og det er en super bil. der har aldrig været problemer med min trækstart.
    den holder til det hele..

• #5   30. maj 2005 host host Christian P smiley
    undskyld mig lige men hvis man sætter en REx-x rigtigt sammen holder den ihvert fald lige så godt som alt andet.. og til dem der ikke tror mig.. spørg dem der har set mig.... smiley har kørt 12liter nu og køre sindsygt hasaderet kørsel 1-3meter i luften og 6 meter i længden for det meste... og der har aldrig været en ting knækket....

tilbage tilo tråden.... : ring til forhandleren og spørg om han ikke kan rygge force motoren ud og sætte en mere konkurence dygtig i.. så har du en god buggy..

og til dem der har Rex-x der går i stykker er bare fordi i ikke sætter dem rigtigt sammen...

MVH Mike

• #6   30. maj 2005 er en force motor ikke specielt god eller hvad

• #7   30. maj 2005 jo tror de er gode nok men bare ikke force 15 og 21

• #8   30. maj 2005 fedt der sidder en force 15 i min anden bil jeg har

• #9   30. maj 2005 hvis jeg kan få en inferno til 3000 er det så ikke det jeg skal tage og så invisterer i en anden trækstart

• #10   30. maj 2005 jo en inferno er en god bil men der skulle vist være et eller andet med motoren et eller andet med den er dårlig bygget men kun hvad jeg har hørt.

REX-X er en god bil som sagt at hvis den er skruget ordentlig sammen så holder den sikkert lige så godt som de fleste andre.
    og den er billig og nem at få reserve dele til og en meget poliderlig RC.

har kun hørt godt om REX-X og har derfor selv købt den og er fuldt ud tilfreds med den..
    og den er meget god til begyndre og øvede men ikke så meget til konkurence mest til cross bane og sjov jeg kører selv på cross bane pg har taget hop osv.
    kan kun anbefale den"

mvh matias theill.

Kommentér på:
Hvilken Buggy

Annonce