399 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hvilken Buggy Hvilken Buggy
Hejsa
Opretter lige en ny tråd
Jeg står og overvejer at købe en nitro buggy
Men hvilken skal jeg vælge
Her er kravene
1.Den skal kun bruges til fornøjelse altså ikke noget med konkurence
2. Den skal være RTR
3. Det skal være rimeligt let at skaffe reservedele
4. Den skal selvfølgelig være holdbar
5. Budget 4500kr
Må gerne være en tysk netforhandler
MVH Thomas
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 59 RC-enheder: 10 Emner: 60 Svar: 570
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 108
Vis jeg var dig, ville jeg købe en Kyosho Inferno, den er udemærket til fornøjelse.. Og så passer alle ting fra Kanai på bilen..
Men vis du beslutter dig og kørre noget konkurence, så skal du ik kørre med verken Rex-x eller Kyosho inferno..
Så skal man sku købe noget som ''holder'' fra starten, jeg har kørt ca 5 gange med min kyosho inferno, på bane med 1-1.5 meter store hop, og jeg har købt ind til nu, Kanai bag støddæmpere, stål tandhjul, stål klokke, og forskelligt reservedele, til ca en pris af 2000,- så du skal værre helt sikker på, at du ik vil kørre konkurrence, inden du køber en bil..
Men kyosho inferno anbefaler jeg.. ;P
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 70 Svar: 231
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
den holder til det hele..
mar 2004
Følger: 32 Følgere: 29 RC-enheder: 1 Emner: 43 Svar: 235
undskyld mig lige men hvis man sætter en REx-x rigtigt sammen holder den ihvert fald lige så godt som alt andet.. og til dem der ikke tror mig.. spørg dem der har set mig....
tilbage tilo tråden.... : ring til forhandleren og spørg om han ikke kan rygge force motoren ud og sætte en mere konkurence dygtig i.. så har du en god buggy..
og til dem der har Rex-x der går i stykker er bare fordi i ikke sætter dem rigtigt sammen...
MVH Mike
maj 2005
dec 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 38 Svar: 523
maj 2005
maj 2005
dec 2004
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 38 Svar: 523
REX-X er en god bil som sagt at hvis den er skruget ordentlig sammen så holder den sikkert lige så godt som de fleste andre.
og den er billig og nem at få reserve dele til og en meget poliderlig RC.
har kun hørt godt om REX-X og har derfor selv købt den og er fuldt ud tilfreds med den..
og den er meget god til begyndre og øvede men ikke så meget til konkurence mest til cross bane og sjov jeg kører selv på cross bane pg har taget hop osv.
kan kun anbefale den"
mvh matias theill.
Hvilken Buggy