{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

HPI Sprint 2 ''Drift''. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har genoptaget sporten, efter en del offroad kørsel.
Jeg er blevet lokket med på noget drift af en art, og har købt en brugt HPI Sprint 2, som jeg gerne vil optimere.

Er der nogle aftermarkedparts der vil være optimale at montere?
- Gearinger, Alu/Carbon dele?

Og evt. gode fif om opsætning modtages med kyshånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI Sprint 2 ''Drift''.
  • #1   22. feb 2011 Hej!
    Du kommer langt ved at skaffe dig to låste differ eller "spools" og justere din bil nogenlunde præcist. Husk også gode dæk, HPI T-Drift Slicks er at foretrække, og de er officielt konkurrencedæk til vores D1RC konkurrencer, hvor du helt sikkert kan få flere tips. Skal gerne hjælpe hvis det er.

    Dine dæmpere skal have olie i cirka 30 wt for at være optimale. Resten af setuppet er op til ens kørestil, nogen kan godt lide en meget blød bil = masser af grip, eller en hårdere bil med lidt mindre grip.


  • #2   23. feb 2011 Hej!
    Rart med nogle brugbare svar herinde.
    Hvad med hopup dele, en der behov for noget der?


  • #3   23. feb 2011 T-drifts bliver brugt til alle drift konkurrencer herhjemme inkl. RCDSD ( www.rcdrift.dk) som afholder DM i drift.

    Udover de låste diff'er, så bør du overvejer at udskifte trækakslerne til cvd aksler, da de holder langt bedre end de org.. Du finder alle hpi's org. upgrades her:
    (link fjernet)


Kommentér på:
HPI Sprint 2 ''Drift''.

Annonce