Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hastighed
  • #1   20. maj 2011 en normal gps til en bil ,en lille garmin ti 500 i thansen

• #2   20. maj 2011 Jeg kan ikke finde nogen lille garmin til 500kr. Dem jeg har set på har kostet omkring 2000kr

Den må jo værken fylde eller veje ret meget, ellers sænker den jo bare farten

• #3   20. maj 2011 Jeg taper min mobil tlf. fast til bilen og bruger et cykel program som kører over gps'en i telefonen smiley Det måler nuværende fart og den maksimale fart jeg har kørt..

• #4   20. maj 2011 Det har jeg også tænkt på, men jeg synes det er en rigtig skidt idé hvis jeg vælter og en min fon til 4k bliver smadret smiley

• #5   20. maj 2011 http://scriptasylum.com/rc_speed/top_speed.html

smiley

• #6   20. maj 2011 Jeg gør ligesom de fleste andre her på galleriet.
    Jeg går ud og køre med den, overvurdere den helt vidt på grund af de flotte klistermærker jeg har sat på den smiley
    Lægger endnu 20 kmt oven i for at være på den sikker side, og påstå derefter at alle andre er fulde af løgn når de siger at deres bil er hurtigere end min smiley

Dette gør jeg selvfølgelig kun HVIS jeg gider at gå ud for at afprøve den.
    Ellers er jeg selvfølgelig smart nok til at jeg med lethed kan vurdere og overvurdere vognens hastighed før den er bygget færdig smiley

• #8   20. maj 2011 Den her snak om hastighed.... er der nogen der ved, ikke tror, men ved, hvor langt den teoretiske topfart er fra den reelle topfart.

Med teoretisk topfart mener jeg det man kan regne sig frem til, når man kender volt, kv, fdr og hjulstr.+evt ballon effekt. - minus vægt og vindmodstand smiley
    Fdr skal selvfølgelig være realistisk, dvs det producenten anbefaler.
    Boost spiller også en væsentlig rolle, er testet.

Iflg teorien skulle min sc10 kunne køre 52km/t uden boost og vindmodstand og min b4.1 skulle køre 78km/t uden boost og vindmodstand.
    Vindmodstanden skulle gradvist få mere og mere magt fra ca 80km/t. Det passer også ret godt med det jeg oplever når jeg kører mc.

• #9   20. maj 2011 Afstand:tid= fart i m/s

Fart i m/s • 3,6 = fart i km/t

• #10   20. maj 2011 Jeg taper min mobil fast op under karossen, og hvis du ikke har en mobil med gps så tag den vens smiley hehe

• #11   20. maj 2011 Jeg bruger en sådanne fætter til måling af tophastighed, distance m.v.

(link fjernet)

Man kan også bagefter se på google maps hvor man har kørt, hvis man lige havde glemt det smiley

mvh
    Peter Henriksen

• #12   20. maj 2011 En GPS Logger helt klart, den vejer gansk lidt og den kan tåle en del prygl også fåes de i forskellige versioner nogle er vandtætte andre er ikke men så kan man jo proppe den i en ballon. det gør jeg med min og det fungere helt fint.

Kommentér på:
Hastighed

Annonce