{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder helikopter
  • #1   25. jul 2011 Du burde nok starte med en lille helikopter så du ikke smadrer den store med det samme.

Noget i stil med en Blade SR eller en af de nyere Blade ville være et godt valg.

Store helikoptere er generelt dyre i stumper når man planter dem i jorden, hvilket du gør smiley

• #2   25. jul 2011 blade mcx er en rigtig fed begynder heli Så efter den en blade msr eller blade 120SR Så efter det kan du gå til en af de store

Ellers kender jeg en der har en Carson AgustaWestland Grand som er over 70cm så den er stor Den er god som begynder heli nem at flyve

• #3   25. jul 2011 Jeg ved ikke om jeg vil kalde en helikopter på 70cm specielt stor, men det er nok bare mig smiley

Men en blade ville være et godt valg, de er også yderst solide, og tro mig når jeg siger helikopter er ikke noget man lærer af flyve fra den ene måned til den næste.

• #4   25. jul 2011 okay tak for svarene jeg må ty til en at de små for jeg vil jo heller ikke starte med at sende en stor helikopter i jorden for de er jo ikke billige

mvh Thomas

• #5   25. jul 2011 Thomas K

Jeg har selv en lille Blade 120SR, okay det er kun en 4 kanals helikopter, men den kræver alligevel øvelse at kunne flyve med.

Sådan en kan godt anbefales, jeg har smidt min i jorden MANGE gange, og den har kun kostet mig småting, det er især billigt at handle stumper til den på ebay.co.uk.

• #6   25. jul 2011 Blade mSR, 120SR, SR må være modellen når du kun vil have en hovedrotor, men jeg vil sige at er du helt grøn så køb dig en simulator eller skal det være en fysisk helikopter så vil en Art-Tech Red Wolf coaxial helikopter være et godt valg. Den er 4 kanals og den er en af de største coaxiale du kan købe.

• #7   26. jul 2011 jeg siger ikke en heli på 70cm er stor men er da meget stører ind en lille blade heli

• #8   26. jul 2011 køb en lille blade Mcx der for du 4 kanaler den er meget let at flyve når du så kan den går du videre til enkelt rotor bladet heli

• #9   26. jul 2011 De der dobbelt rotor helikoptere er i mine øjne ikke andet end et stykke legetøj, og kan ikke bruges til noget seriøst.

Der er en verden til forskel på at flyve en dobbelt rotor og så en single, det tog mig under 5 min at lære at flyve en 4 kanals dobbelt rotor, intet sjovt i den overhovedet, derfor jeg købte en Blade 120SR smiley

Så vidt jeg husker findes den nye Blade også i en pæn størrelse (Blade 450)

• #10   26. jul 2011 en blade MCX dobbelt rotor er så kanon og begynde med og lære at flyve .Kender en hel del der er startet lige netop med den model
    Det er de færest der kan starte med en enkelt rotor uden konstant at smadere den.Flyver selv i dag trex 500 efter at begynde med blade Mcx .
    Er du som 95% af normen så glem enkelt rotor og start med en blade Mcx så lære du det fra bunden og derefter er klar til en enkelt rotor

• #12   26. jul 2011 Så er jeg en del af de 5%, en single rotor er altså ikke så bøvlet at lære at flyve, men ok enten har man talent, ellers har man ikke smiley

Dobbelt rotor er simpelthen bare kedeligt i forhold til single.

Hvis du er i nærheden af nordjylland må du hellere en gerne prøve min Blade 120SR smiley

• #13   26. jul 2011 Nu bor jeg i Århus men tak for budet jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det er ikke sådan at du skal herned af på et tidspunkt

• #14   26. jul 2011 Ikke lige Århus desværre, det tætteste jeg kommer den vej ned over er Ikast/Herning området.

• #15   27. jul 2011 er der nogen her i århus der har en single rotor helikopter som skal ud og flyve med den en af dagene for så kunne jeg godt tænke mig at se den flyve da jeg ikke kan bestemme mig hvilken en begynder helikopter jeg skal købe

• #16   27. jul 2011 Jeg har kigget på denne her er den god som begynder helikopter
    Century Razor CX 2,4 kompletsæt

• #17   27. jul 2011 Find en flyve club nær dig hvor der flyves med heli , se og hør hvad de flyver med . og få den hjælp de kan give .
    Har selv fløjet en del med heli og mener klart at en stor er mere rolig og flyve med end en lille er , et godt trænings understel og lære at hover , kan du det er du godt på vej
    Dobbelt rotor glem alt om dette, det har intet med heli og gøre , styres og flyver ikke som en rigtig rc heli , vil du lære det så gå den rigtige vej , find en club evt filskov , måske ringe til Rotordisc`en

• #18   27. jul 2011 Der er godt nok mange meninger om hva for en heli man skal begynde med

Kommentér på:
begynder helikopter

Annonce