787 visninger
|
Oprettet:
offroad el {{forumTopicSubject}}
hej nogle der har nogle forslag til en el offroad til gerne under 2500 den skal bruges til allround bash osv.
nov 2005
Følger: 102 Følgere: 110 RC-enheder: 27 Emner: 177 Svar: 1.187
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 65
jun 2010
Følger: 113 Følgere: 111 RC-enheder: 12 Emner: 15 Svar: 189
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Jeg vil give dig helt ret i at ”Reklamationsretten” stort set bare er et smart reklame nummer for at få folk til at syndes de har gjort en god handel (indtil noget går i stykker).
Men derfor kunne jeg nu godt li´ at vide hvilken bil det var du købte.
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
De må ha´ troet at du har kørt uden den lille split der sider imellem diff akslerne, for så holder diff´et ikke længe.
Men jeg har da også smadret de samme diff tandhjul på min Slash, de kunne ikke holde til en 1200Wat motor og 6 cellers LiPo
Det kunne jo være at jeg burde klage over det
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 65
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 65
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Lasse (team daffer!!) N
Det er den split der søger for at diff´ets aksler sider lige over for hinanden, den sider faktisk lige i midten af diff´et.
Er den aksel der ikke, kan man smadre diff´et med en standart 540 motor
! Kasper !
Det at det er af metal, er ikke det samme som at det kan holde til alt.
Sider metal tandhjulene ikke meget præcist over for hinanden, kan de risikere at smadre sig selv fordi de ikke er fleksibel.
Jeg har selv haft det problem inde på livet med min XR-10 hvor en af mine små out-runner smadret alle tandhjulene i baggearkassen før jeg nåede at slippe gassen.
Når først stål tandhjul begynder at splintre, kan det gå meget stærkt
offroad el