Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pinon
  • #1   16. aug 2011 48p har større tænder end 64op

• #2   16. aug 2011 48p har større tænder, og kan derfor være mere holdbart. 64p er mere effektivt og det er nemmere at nå en bestemt gearing / der er flere gearing muligheder. Det er dog sværere at justere slup på 64p, da tænderne er så små

• #3   16. aug 2011 64dp kan desuden ikke håndtere en rigtig bl motor ( 200+g og 5mm aksel og 900watt +)
    Håber ikke der kommer en krig ud af det når tc "tosserne" ser det hehehe

• #4   16. aug 2011 Jeg skal nok lade være med at bide på krogen, men det kan sagtens holde til en modified-motor i TC, men der er ikke så stor margin for fejl som 48p.

Skal du bruge vildere motorer (til biler større end 1:10 TC) er det klart at du skal have noget mere holdbart så som 48p, og 32p til de helt store biler. Det er 64p slet ikke lavet til, og kan derfor ikke holde til det. En 1:18 er fx heller ikke lavet til et Tekin RX8 BL sæt.

Det handler om at bruge det som er lavet til formålet.

• #5   16. aug 2011 hvilken sla jeg så bruge det er en stealth der er tale om hvor der komme 8,5 t 4000 kv motor i smiley

• #6   16. aug 2011 Bent jeg ville vælge 48dp som minimum, gerne noget større, men ved desværre ikke hvilket pitch stealth kører med.

Niklas jeg er delvis enig, en pro tc motor er heller ikke specielt vild i mine øjne og er ikke i kategorien "rigtig bl motor med 5mm aksel"
    Dem jeg har prøvet var der nada power i.
    Men ja med en pro tc bils drivlinie så holder 64dp fint nok med max 2celler og 10.000kv motor

Kommentér på:
pinon

Annonce