817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

nitrocar.dk køb af båd nitrocar.dk køb af båd

hej her på Rc galleri ja så har hobbyen fanget mig igen efter mange års fravær fra hobby grundet børn og hus osv...... jeg har nu købt denne båd selvom der er sparet på billeder og info

http://www.nitrocar.dk/budweiser_nitro-p-402.html

så jeg håber den er nogenlunde ok

jeg tænker dog allerede på turn fins og måske en motor med lidt mere fart på selv er jeg os mand og har da kigget lidt på iccom.dk men der er ikke vildt meget at vælge imellem nogle der har forslag da den jo skulle være vandkølet og klar til brug evt anden skrue måske hvis den er i plastic.... hilsen Rene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nitrocar.dk køb af båd
  • #1   8. sep 2011 Hej rene

Jeg har selv haft en magen til og jeg vil sige at der skal nogle opgraderinger til før den er rigtig sjov, men her er lidt at kigge efter:

Turnfins kig hos aqua-craft under grimracer tilbehør
    Proppellen er af plast nye finder du hos modelskibet.dk

Med hensyn til motor så er det så dejligt med denne type båd at der øverst i kroppen er et kæmpe hul og det er der også bagude dvs at der er stor luft gennemgang i skroget der hvor motor sidder så du kan sagtens sætte en nitromotor i der IKKE er vandkølet da luft gennemstrømningen vil køle din motor rigeligt ned

Det gjorde jeg i min og den sejler stadig med den luftkølede motor

Du kan jo ´smide mig din mail adresse i en pb hvis du vil se lidt fotos af min...

Mvh
    Kenneth J

PS: alt el er noget skrammel i den men et par gode servo´er samt en ny kasse til at holde dit el tørt er MEGET nødvendig, hvis du ikke vil sidde og vente på at båden skal drive i land først gang du har den i vandet. Og køb dig en WD40 spray til at smøre det hele med når du har sejlet (den fortrænger vand samt sørger for forbindelse i dit el

• #2   8. sep 2011 hej tusind tak for dit svar

min tanke var osse nu den kun kostede 1000kr at købe den og lave den god.... jeg havde selv tænkt lidt med en motor der ikke var vandkølet grundet det luft flow i båden finde en stor hidsig os motor eller lign....

ang skruer er alle drejet ens så det kun er størrelsen man ændrer altså 35mm og 45mm osv osv....

i starten bruger jeg min fætters billige acoms 2,4 ghz anlæg til jeg selv får købt et ordentligt....

hvor stærkt sejler den standard og efter med ny motor.....

• #3   9. sep 2011 så kom båden idag

gummibælge er mørnet op selvom båden er helt ny
    der er ingen manual overhovedet med til den
    radio anlægget virker ikke det gamle am lort....

men selve båden er fedt bygget i glasfiber og balsa

jeg har nu monteret 2,4 ghz anlæg og skal have startet båden op og køre den ind

Kommentér på:
nitrocar.dk køb af båd

Annonce