1.015 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar

1. sep 2008 Følger: 26 Følgere: 22 RC-enheder: 5 Emner: 77 Svar: 347
Hvilken benz bil? Hvilken benz bil?
Hey RCG
Nu har jeg bestemt mig for at rulle nogle penge sammen til en benz bil
Jeg har tænkt på 3 biler.
HPI Baja 5B
FG Monster Beetle
FG Leopard
Jeg kan godt lide off-road. Ikke som flad off-road på bane, Men Med bump og små hop og sådan lidt hvad naturen kan kaste efter en. Hvad vil i foreslå ?
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
maj 2009
Følger: 26 Følgere: 34 RC-enheder: 16 Emner: 28 Svar: 503
http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0019BLKBD
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 55 RC-enheder: 18 Emner: 18 Svar: 320
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 22 RC-enheder: 5 Emner: 77 Svar: 347
Thomas. Ja jeg har kikket på den. Men den er ikke til at få i danmark
Dennis og Nissen. Har i en begrundelse ? Jeg mener. Bilen ser ret lav ud til at kunne klare lidt groft underlag.
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 172
eller Morfars.
http://www.losi.com/StoreLocator/Default.aspx?Search=True&Tab=Int&Country=Denmark
ellers er det en tur til Tyskland.
sep 2008
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
hvis du vil op i den lidt dyere ende af skalaen. Saa bör du kigge paa Elcon Cleon MMX (IKKE en 08 model). Eller en Hörmann HT2 eller HT3.
De 2 modeller er "toppen af poppen".
Men derudover saa er Contrast Fuego heller ikke en ringe bil slet ikke
HPI Baja er en fin bil, men en "rigtig" racer er det ikke og bliver det aldrig. Det er den opbygget "forkert" til.....
Dermed ikke sagt det er en ringe bil, slet slet ikke. Det er en rigtig fin bil!
Men hvis du kigger rundt om, sa vil du ret hurtigt se at langt de fleste af dem er opgraderet for flere tusinde kroner, fordi HPI har lavet nogle mindre heldige lösninger... Mange af de HPI'er der triller rundt har sikkert koster et godt stykke over 10.000kr med opgrades osv.
Välger du en bil fra den dyre klasse, saa er de ikke opgraderet. Faktisk er der själdent nogle opgrades til dem.... (maaske fordi firmaerne hele tiden forbedrer og retter evt fejl)
PS: tag evt et kig paa hvilke biler der bliver brugt til store internationale löb, og i England og Holland (Der er LS ret stort i forhold til DK).
Der själdent mere end 1-2 HPI til de store löb og de vinder ikke
apr 2007
Hvis HPI'en er "den dyre" for dig, saa skal du nok ikke bruge tid paa de andre jeg nävner
Men glem de gamle FG modeller, de har fx. for kort vandring i affjedringen. Saa de er ikke specielt gode...
Jeg har selv en Leopard af den gamle model, og den er altsaa ikke noget at raabe hurra for. Lige meget hvor mange penge du smider efter opgrades
Til REN bashing i grusgrave og lign er monster modellerne dog utrolig sjove. De har ikke de bedste köregenskaber, men er nogle sjove biler at köre rundt med
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
Men på almindelig jordunderlag er den rigtig fin. Den har kortere akselafstand end HPI hvilket gør at den nemmere kommer rundt.
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 32 Svar: 80
Der er et par Monster Beetler, den ene Pro, den anden alm. og en Monster Truck.
De har alle upgrades på.
Du må skrive hvis det kunne have interesse
sep 2008
Dennis. Regner ikke med mursten og den slaks. Mere skov og små bump.
Ralf. Nu må vi se
apr 2007
Leo'en er saamänd ikke lavere end de andre modeller fra FG. Faktisk er den nye model blevet en del "höjere" da de endelig er vaagnet op og har givet den nogle dämpere med ordentlig längde
Alle den gamle FG modeller lider under at der er for lidt vandring.
Men nu hvor du skriver at du nok kun kommer til at köre skov, have og den slags. Saa kig evt paa en FG Baja, det er en udemärket bil til formaalet og kan bruges paa bane. Hvis det skulle komme dertil
Monster modellerne dur ganske enkelt ikke paa bane... Men til ren bashing er de ret sjove. Da de har nogle störrer hjul og dermed ogsaa en större fri höjde.
Kort sagt er der "kun" FG monster, Stadium, Baja og HPI baja at välge mellem. Taget dit budget i betragtning
Elcon, Hörmann osv. de ender i et godt stykke over 20.000 inden de er köreklar.....
sep 2008
Ja har kikket lidt på FG Baja. Men ved det sq ikke.
Tja. Finder vel nok ud af det når jeg har fået løn hvilken bil det bliver råd til
apr 2007
Men inden for en maaned eller lign skulle den komme i en billigere "plast udgave". Ligesom de gamle FG modeller. Dog stadig med ordentlige dämpere.
Eftersigende skulle prisen vist lande paa omkring 6500,- RTR
Hvilken benz bil?