612 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Badlands og Brushless Badlands og Brushless

Hej RCG

Jeg har fået et par Proline Badlands 2,2", men har bare ikke nogle fælge som jeg kan brude til dem. Jeg har kigget lidt rundt omkring på danske hjemmesider, og har fundet disse hos B2B: (link fjernet)
Mine spørgsmål er så, om dæk og fælge passer sammen, og om fælgene overhovedet er noget værd.
Jeg er ågen overfor andre forslag.

Jeg står også og mangler et brushless sæt, til min bil(HBX Surge 4WS), og jeg skal hovedsageligt bruge den til bash, på græs, grus, jord og meget lidt asfalt. Bilens slutvægt ender nok på omrking 3kg +/- 300g.
Jeg har kigget lidt rundt, og har fundet dette sæt, hos holte: http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?products_id=18301.
Den oprindelige idé var at bestille fra Hobbyking, men jeg hælder mest til at bestille indenfor EU eller skandinavien.
Jeg er også her åben for andre forslag. Det ville selvfølgelig være en stor fordel hvis sættet er vandtæt, men ikke et krav.

Håber i vil hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Badlands og Brushless
Kommentér på:
Badlands og Brushless

Annonce