{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Maverick Blackout Mt ! Servo {{forumTopicSubject}}

Købte denne fede bil, med enorme dæk ! Fedt 1 tur på 15 min. og så ik mere strøm ! Det viste sig, at kun den ene servo virkede. Den anden skulle så styre og trække den `døde`servo ! Brokkede mig til forhandleren ,men NOT ! DETTE ER ÅBENBART ET GENERELT PROBLEM ! Ny koster 635kr øv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maverick Blackout Mt ! Servo
  • #1   12. okt 2011 Køb en rhino, så er det kun en gang..

• #2   12. okt 2011 Har du hørt om købeloven:
    1.Du har altid to års reklamationsret. Det betyder, at du har ret til at klage til butikken over fejl og mangler ved varen i to år.
    2.Du har ikke automatisk ret til at fortryde dit køb, når du handler i en butik. Du kan kun få varen byttet eller få pengene tilbage, hvis butikken tilbyder det.
    3.Hvis varen har en fejl eller mangel, har du ret til at få den repareret eller byttet til en ny. I nogle tilfælde kan du få pengene tilbage eller et afslag i prisen.
    4.Butikken må kun forsøge at reparere eller bytte din vare nogle få gange – typisk en eller to. Derefter kan du få dine penge igen.

Hvis forhandleren er klar over at disse servoer har et problem kan du få den byttet det er jeg ikke et sekund i tvivl om...
    Tag den med forbrugerstyrelsen.

//Dan

• #3   12. okt 2011 Som jeg husker det er der fra forhandler 6 måneders GARENTI og 18 måneders reklemationsret forskellen er at de første 6 skal forhandler bevise at den ikke er bilens skyld at det er gået galt og de næste 18 dig der skal bevise at det forholder sig sådan. Da den ene virker og den anden ikke, kan der da knabt være nogen tvivl om at der fra start har været fejl på den defekte. Mvh. Johnny

Kommentér på:
Maverick Blackout Mt ! Servo

Annonce