{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Hjælp til EVX-2 og Traxxas Link {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.

Jeg er ved at få stablet min "snow-Maxx" på benene, og er nu kommet til punktet at indstille min EVX-2 ESC og min Traxxas Link reciever. Men det volder mig lidt problemer.

Når jeg tilslutter batterierne (som i øvrigt er ladet helt op) - så lyser ESCen grønt i 3 sekunder, og så begynder min Traxxas Link reciever at blinke rødt hurtigt. Jeg har så været inde og slå fejlmeddelelsen op, og den siger fail-safe - lavt batteri. Men batterierne i min sender er helt nye, så det er ikke der den er gal. Nogen gange kan jeg dreje med hjulene, og køre meget lidt, før den går over i "fail-safe".

Jeg har også forsøgt at skifte profil på min ESC, altså fra Normal til training - men det er som om den ikke vil skifte.

Om batterierne skal siges, at de er brugte, og indgik i en handel for nylig - jeg kan se at de taber strøm meget hurtigt ved at ligge på bordet. De har tabt 0,08V på 3 uger. Ved ikke om det er normalt.

Jeg har andre batterier, men de kører med EC5 stik, hvor de batterier der fulgte med kører med TRX stik - så skal jeg prøve med andre batterier, så er jeg ude i at klippe stikkene af, og lodde EC5 stik på.

Smid gerne en kommentar - er lidt rådvild.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til EVX-2 og Traxxas Link
Kommentér på:
Hjælp til EVX-2 og Traxxas Link

Annonce