Hjælp til EVX-2 og Traxxas Link {{forumTopicSubject}}
Hej RCG.
Jeg er ved at få stablet min "snow-Maxx" på benene, og er nu kommet til punktet at indstille min EVX-2 ESC og min Traxxas Link reciever. Men det volder mig lidt problemer.
Når jeg tilslutter batterierne (som i øvrigt er ladet helt op) - så lyser ESCen grønt i 3 sekunder, og så begynder min Traxxas Link reciever at blinke rødt hurtigt. Jeg har så været inde og slå fejlmeddelelsen op, og den siger fail-safe - lavt batteri. Men batterierne i min sender er helt nye, så det er ikke der den er gal. Nogen gange kan jeg dreje med hjulene, og køre meget lidt, før den går over i "fail-safe".
Jeg har også forsøgt at skifte profil på min ESC, altså fra Normal til training - men det er som om den ikke vil skifte.
Om batterierne skal siges, at de er brugte, og indgik i en handel for nylig - jeg kan se at de taber strøm meget hurtigt ved at ligge på bordet. De har tabt 0,08V på 3 uger. Ved ikke om det er normalt.
Jeg har andre batterier, men de kører med EC5 stik, hvor de batterier der fulgte med kører med TRX stik - så skal jeg prøve med andre batterier, så er jeg ude i at klippe stikkene af, og lodde EC5 stik på.
Smid gerne en kommentar - er lidt rådvild.
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 609
Alternativet kan din esc været krudtet af, men mit gæt vil være at prøve med nogle batterier du ved virker....
Håber det lykkedes for dig!
Venligst
Uffe
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 23 RC-enheder: 3 Emner: 94 Svar: 963
sep 2011
Følger: 46 Følgere: 69 RC-enheder: 47 Emner: 23 Svar: 609
Jeg kører med 2x 7,4 volt, 5000 mah.
Måske du skulle tage nogle kraftigere batterier.....
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 23 RC-enheder: 3 Emner: 94 Svar: 963
Hjælp til EVX-2 og Traxxas Link