{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.626 visninger | Oprettet:

hjælp til fg baja 4wd. bremser {{forumTopicSubject}}

hej rcg. jeg har lige købt mig en brugt fg baja 4wd. men når jeg bremser, så gir den gas. Har så kigget på en masse her ind for og se om jeg har sat noget galt. og af hvad jeg kunne se sider alt som det skal. så tænk på om der er nogen her ind, der har en der bor tæt på slagelse der måske kunne hjælp mig?
Der er billerder af det i min profil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til fg baja 4wd. bremser
  • #1   14. dec 2011 Er dit problem at din servo køre den forkerte vej. så du giver gas når du skulle bremse og omvendt ?

Hvis dette er problemet så kan du vende servoen i senderens meny (afhængig af sender)

tjek også om stikkene i modtageren sidder rigtigt.

• #2   14. dec 2011 nej det slet ikke det. det når jeg bremser så trækker den den anden stang med over så den gir lidt gas og har gidet det olie men det hjælper heller ikke

• #3   14. dec 2011 Hvis fjederen på gas armen er justeret rigtig, så burde det ikke kunne lade sig gøre.

Tag evt en stump video af din servo mens du aktivere bremsen.

• #4   14. dec 2011 skal jeg nok lige gør! der går nok en hal time ind da jeg ved og smide strøm på..
    der var ikke nogen fjeder på så har sat en på fra en kuglepen.

• #5   14. dec 2011 Hvis fjederen (om det er fra en kuglepen er ligegyldig) sidder der. kan gas armen ikke bevæge sig i gas retningen, men gas spjældet bliver presset hårdt imod lukket position. er din carb. MEGET slidt kan dette hæve omdrejningerne lidt. men så slidt ser din fg ikke ud til at være.

• #6   14. dec 2011 Jeg kiggede lige lidt mere på dine billeder.

Krydser de to stænger hinanden? (Det ser sådan ud, fra billederne)

Den yderste (uden fjeder) vil jeg forvente at går til bremsen, og den med fjeder og knæk skal gå til Gas/karburator

hvis de er forbundet så stængerne krydser, så skal servo lige "vendes" når stængerne er monteret korrekt.

• #7   14. dec 2011 Det er vigtigt, at stangen til bremsen er UDEN knæk/bugter, da bremsen ellers vil have problemer med at stangen "fjedrer" og bilen bremser dårligt.

Til gas er belastningen så lille at "knækket" ingen betydning har.

Kommentér på:
hjælp til fg baja 4wd. bremser

Annonce