995 visninger
|
Oprettet:
nybegynder {{forumTopicSubject}}
hey jeg vil prøve og have mig en rc bil med nitro/benzin det er begrænset hvad jeg vile bruge af penge på det, men det skal samtidig være noget der holder jeg ved intet om det. Ville det være bedst at købe en ny eller brugt?
kom gerne med nogle bud med hvilken bil og brugt eller ny osv Fyr løs!
apr 2008
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 10 Svar: 62
Så det var da en mulighed?
jul 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
jul 2009
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 16 RC-enheder: 18 Emner: 9 Svar: 107
jul 2009
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 16 RC-enheder: 18 Emner: 9 Svar: 107
jul 2009
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 9 Emner: 41 Svar: 712
jul 2009
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Og du for starterboks med så du rigtig nemt kan starte bilen.
http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_25_36&products_id=17817
Den er godt nok lidt dyre end det du har skrevet længer oppe.
Men tilgængæld for du alt med som du har behøv for.
Og så er du rigtig godt kørende
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
MEGET vedligeholdelse af nitro kontra hvad og hvad er meget??? Jeg har en trænings bil, den kommer ud hvergang jeg træner efter træning. burde jeg give motoren lidt afterrun olie tager ca 30sec dette sker bare ikke altid, hvis jeg ved jeg skal køre få dage efter.. Inden jeg tager afsted sker der hveranden gang INTET og hveranden gang skifter jeg koblings lejere.. Ellers gør jeg ikke en skid, ud over alt det vedligeholdelse som bestemt er det samme på el..
Det er klart at min erfaring spiller ind her og er man ny tager ting lidt mere tid også med justering.
Men man for kun erfaring ved at prøve. og inden nogen siger start med el det er nemmer og så kan du altid gå over til nitro, så vil jeg lige sige at du på ingen måde ved mere om den nitro motor når du skifter fordi du har kørt el i et år :O) den plejer bare at komme...
benzin bil er lidt nemmere at justere, men noget svære og dyre at skrue i. Samtidigt holder de ikke til det samme med hop osv som EL/nitro simpelthen fordi de vejer 3-4 gange så meget så styrt er ofte =med itu bil hvor 1/8 nærmest ikke er til at smadre så længe du holder dig fra at køre ind i huse/kantsten trær osv ved normale styrt nærmest umulige at smadre..
nybegynder