1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

dennis j
dennis j
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

nybegynder nybegynder

hey jeg vil prøve og have mig en rc bil med nitro/benzin det er begrænset hvad jeg vile bruge af penge på det, men det skal samtidig være noget der holder jeg ved intet om det. Ville det være bedst at købe en ny eller brugt?

kom gerne med nogle bud med hvilken bil og brugt eller ny osv Fyr løs! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nybegynder
  • #2   27. dec 2011 Er vældig godt tilfreds med min HPI Bullet, fik jeg for 2 uger siden. 2600 med starter kit, nitro og det hele helt ny.
    Så det var da en mulighed?

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jul 2009

#3   27. dec 2011 penge mæssigt tænker jeg sådan omkring 2-3500 smiley

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jul 2009

#4   27. dec 2011 jeg kunne både tænke mig en onroad og offroad men er mest til offroad ville jeg tro smiley

• #5   27. dec 2011 har denne du kan købe billigt http://www.rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=38154

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jul 2009

#6   27. dec 2011 johnni hvad er billig ?

• #7   27. dec 2011 600 rtr dog uden batteri plus porto

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jul 2009

#9   27. dec 2011 hmm du bytter ik´ke vel?

• #10   27. dec 2011 Hvis jeg selv havde penge til nyt legetøj lige pt, så havde jeg købt den HPI Baja replica Magnus linker til!

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jul 2009

#12   27. dec 2011 nåeh okay smiley

• #13   28. dec 2011 En super god nitro offroad bil hvor du for 2.4Ghz sender/modtager (så mister du aldrig signalet)
    Og du for starterboks med så du rigtig nemt kan starte bilen.

http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_25_36&products_id=17817

Den er godt nok lidt dyre end det du har skrevet længer oppe.
    Men tilgængæld for du alt med som du har behøv for.
    Og så er du rigtig godt kørende smiley

• #14   28. dec 2011 Jeg for sku knopper af folk og udtagelser de ikke ved noget om... :O)

MEGET vedligeholdelse af nitro kontra hvad og hvad er meget??? Jeg har en trænings bil, den kommer ud hvergang jeg træner efter træning. burde jeg give motoren lidt afterrun olie tager ca 30sec dette sker bare ikke altid, hvis jeg ved jeg skal køre få dage efter.. Inden jeg tager afsted sker der hveranden gang INTET og hveranden gang skifter jeg koblings lejere.. Ellers gør jeg ikke en skid, ud over alt det vedligeholdelse som bestemt er det samme på el..

Det er klart at min erfaring spiller ind her og er man ny tager ting lidt mere tid også med justering.
    Men man for kun erfaring ved at prøve. og inden nogen siger start med el det er nemmer og så kan du altid gå over til nitro, så vil jeg lige sige at du på ingen måde ved mere om den nitro motor når du skifter fordi du har kørt el i et år :O) den plejer bare at komme...

benzin bil er lidt nemmere at justere, men noget svære og dyre at skrue i. Samtidigt holder de ikke til det samme med hop osv som EL/nitro simpelthen fordi de vejer 3-4 gange så meget så styrt er ofte =med itu bil hvor 1/8 nærmest ikke er til at smadre så længe du holder dig fra at køre ind i huse/kantsten trær osv ved normale styrt nærmest umulige at smadre..

Kommentér på:
nybegynder

Annonce