Multi hjælp Multi hjælp
mojn.
jeg har lig en række spørgsmål her, som jeg har taget nogen billeder af, og håber på at i kan hjælpe mig.
link til billeder:
http://rcgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=18074&showtype=0
spørgsmål 1:
har været ude og ræse lidt (10 min ca) og da jeg så kom ind og gik i gang med at skille ad dels for at tjekke for skader og gøre rent, så jeg at både min spurgear, og min pinon var noget "flosset" kan dette skyldes at de enten har siddet for tæt, eller for langt væk, for spurgear var sprit ny, og pinon var ikke særlig gammel?
spørgsmål 2:
Har på et tidspunkt haft lidt tovtrækkeri med en forhandler, og fik så noget værktøj med, som jeg ikke aner hvad er til. endste bud er til hvis man skal måle noget lejer på en eller anden måde.
spørgsmål 3:
har været ved at lodde nye stik på et lipo batteri, og skal høre om jeg skal "efterisolere" det, eller om det kan gå det her, tænker på, evt at tage en limpistol og forsegle det på den måde, men kan det gå? (tænker på varme især)
håber i vil hjælpe lidt, om i bar kan svare på en ting er det fin..
forsat god baghJUL
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
takker for de andre svar, det bliver i hverfald det værktøjtet vil blive brugt til frem over
medhensyn til krumpeflex kan det da godt være, bar for at være sikker, men nu må vi se
tak for de gode svar som altid herinde
Multi hjælp