544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Til helikopter folket... Til helikopter folket...

Hej allesammen.

Jeg har fløget en del med 4 kanals helikopter og vil nu til at prøve kræfter med en 6 kanals.

Problemet er bare der er jo en nasse og vælge mellem både i pris størlse og drivkraft.

Så vil høre hvad i mener er en god begynder helikopter og til en rimelig pris.

Send meget gerne links både nye og brugte har interesse.

Tak.
Godnyt år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til helikopter folket...
  • #1   31. dec 2011 jeg har en strørrelse 600 nitro jeg vil af med hvis det var

• #2   31. dec 2011 Hvad skal den koste? Er den flyve klar og er den god til begynder?

• #3   1. jan 2012 Trex 450 eller 500

• #4   1. jan 2012 Jeg har en align rex 500 rtf med futaba anlæg og spartan gyro ... Komplet sæt med 3 batterier og transportkasse til helien - reservedele osv. Altså kort sagt et komplet starter sæt med alt i tilbehør. Helien er sat op til begynder

Billeder kan sendes hvis det er - pris: 5000 alt inkl. ( det kan sendes - men der bliver til merpris da der er ret meget!)
    Kan ses i Fredericia

• #5   1. jan 2012 Hej Per,
    Har fået det spørgsmål 500 gange. Bedste svar er uden tvivl. En 450 el. 500 størrelse + en blade msr/hvis du vil have den svære version blade mcpx. Sidst men ikke mindst noget du ikke kan afvige fra, hvis du virkelig vil flyve 6 kanal helier - en fornuftig simulator.
    Tror stort set ikke der findes en eneste der flyver 6 ch helier, der ikke har sig sådan en, spørgsmålet er bare hvor mange penge og timer de har brugt på reperatoner, før de har anskaffet sig en.
    T-rex er de bedste helier pris kontra kvalitet. Så hold dig til de modeller.

Håber det hjælper.

Mark

• #6   2. jan 2012 T-rex 450 kan alt hvad du behøver, så kan man købe en t-rex 600-700 senere.

Har min til salg med alt. se profil

• #7   2. jan 2012 tak allesammen.

der er da lidt og tænke over

• #8   2. jan 2012 jo større de er jo mere stabile og nemme og styre, jo dyre er de at smide i jorden, men jeg ville nok vælge en af de andre da jeg kan se at du er fra jylland, og min er svær at afsende pga størrelsen smiley

Kommentér på:
Til helikopter folket...

Annonce