251 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Helikopter Ombytning på kanaler Helikopter Ombytning på kanaler
Halløj
Jeg tænkte på om jeg skal bytte om på 2 kanaler på min helikopter, da jeg finder det nemmere at styre hele helikopteren på pinden til højre.
Altså så den kan flyve frem og tilbage, og dreje om sin egen akse.
Og så på Pinden til venstre der har jeg gas og "vippe" funktionen
Er jeg den eneste der har det sådan? Jeg finder det mest naturligt, da jeg så kan styre HELE helikopteren på Pind 2 Ihvertfald det jeg skal bruge indtil videre
Eller flyver jeg bare forkert? hehe
0 synes godt om
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Du kan ikke styre hele heli på din måde, så gør du det ihvertfald forkert, du skal have vippe funktionen med for at styre den korrekt..
Det er da super nem at flyve den som de nu skal være, jeg forstår slet ikke du vil ændre det..
Med den "normale" opsætning er det jo kun når du skal have halen rundt at du skal bruge pinden til venstre, ellers har du de normale bevægelser i højre pind..
Karsten
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Synes godt nok den er svær at få til at hover eller hvad det hedder..
Og så er det jo klart det er ekstra svært når jeg skal korrigerer hele tiden, selvom jeg er indenfor, så det er jo ikke vinden.
Kan det passe at simulatoren er MEGET nemmere end virkeligheden?
For synes jeg er god til det, men når jeg skal igang med den rigtige heli, så er det straks værre, fordi den er så "livlig"
Det er en lama V3 jeg har.
apr 2004
hvis du håber på at den kan holde stille uden at du skal korrigere hele tiden, så glem det..
At flyve Heli er ikke noget man gør imens man drikker kaffen
Karsten
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Men Simulator-delen er jeg ovre synes jeg, for der har jeg meget styr på det, endda med singlerotor heliérne
apr 2004
Men okay, kan du flyve det vilde 3D program, og lave de vildeste manøvre med din Lama, så kan jeg godt se Sim er overflødig
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 8 Emner: 32 Svar: 67
Og ja jeg syntes også sim er lettere, men prøv evt at sætte noget vind på så bliver det svære .
Jeg begyndte i sommers og har en god læremester i min klub som siger, det kun er de første 5 år der er sværest,
Helikopter Ombytning på kanaler