251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Helikopter Ombytning på kanaler Helikopter Ombytning på kanaler

Halløj smiley

Jeg tænkte på om jeg skal bytte om på 2 kanaler på min helikopter, da jeg finder det nemmere at styre hele helikopteren på pinden til højre.
Altså så den kan flyve frem og tilbage, og dreje om sin egen akse.
Og så på Pinden til venstre der har jeg gas og "vippe" funktionen

Er jeg den eneste der har det sådan? Jeg finder det mest naturligt, da jeg så kan styre HELE helikopteren på Pind 2 smiley Ihvertfald det jeg skal bruge indtil videre

Eller flyver jeg bare forkert? hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helikopter Ombytning på kanaler
  • #1   28. jan 2012 Du flyver bare forkert..

Du kan ikke styre hele heli på din måde, så gør du det ihvertfald forkert, du skal have vippe funktionen med for at styre den korrekt..

Det er da super nem at flyve den som de nu skal være, jeg forstår slet ikke du vil ændre det..

Med den "normale" opsætning er det jo kun når du skal have halen rundt at du skal bruge pinden til venstre, ellers har du de normale bevægelser i højre pind..

Karsten

• #2   28. jan 2012 Tror nok jeg bare skal have den trimmet mere ind så..

Synes godt nok den er svær at få til at hover eller hvad det hedder..

Og så er det jo klart det er ekstra svært når jeg skal korrigerer hele tiden, selvom jeg er indenfor, så det er jo ikke vinden.

Kan det passe at simulatoren er MEGET nemmere end virkeligheden?
    For synes jeg er god til det, men når jeg skal igang med den rigtige heli, så er det straks værre, fordi den er så "livlig"
    Det er en lama V3 jeg har.

• #3   28. jan 2012 Uanset hvad heli du har så skal du korrigere hele tiden, at flyve inde kan give meget turbolens da du flytter meget vind på et lille område..

hvis du håber på at den kan holde stille uden at du skal korrigere hele tiden, så glem det..

At flyve Heli er ikke noget man gør imens man drikker kaffen smiley

Karsten

• #4   28. jan 2012 Så skal jeg bare øve mig mere smiley

Men Simulator-delen er jeg ovre synes jeg, for der har jeg meget styr på det, endda med singlerotor heliérne smiley

• #5   28. jan 2012 Jeg har fløjet i 9 år nu, og jeg lærer stadig en masse på Sim..

Men okay, kan du flyve det vilde 3D program, og lave de vildeste manøvre med din Lama, så kan jeg godt se Sim er overflødig

• #6   28. jan 2012 Som Karsten husk nu den sim, jeg syntes selv det er røv kedeligt men det har redet mange styrt, særlgt da jeg skulle lære nose in.
    Og ja jeg syntes også sim er lettere, men prøv evt at sætte noget vind på så bliver det svære .
    Jeg begyndte i sommers og har en god læremester i min klub som siger, det kun er de første 5 år der er sværest,

Kommentér på:
Helikopter Ombytning på kanaler

Annonce