{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zircon 4WD buggy erfaringer
  • #1   9. jul 2005 En lille hurtig meningsytring herfra...
    Vælg et andet mærke....

Mvh. Michael

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   9. jul 2005 Ville være rart med nogen der kan argumentere for deres meninger også smiley

• #3   9. jul 2005 Ganske simpelt...Den eneste Zircon jeg har set og prøvet er en Flying Point, og til sammenligning med de 4-5 andre mærker af 1/8 buggyer jeg har haft "fingrene i" når FP dem ikke til sokkeholderne efter min mening. de andre mærker jeg har pillet i er: HoBao, Kyosho, Ofna, GS, og nok også et par stykker mere. Nu ved jeg ikke hvordan det sr ud med stumper der hvor du bor, men de andre mærker her har været til at skaffe dele til, når man skulle bruge dem, og dt har heller ikke været tilfældet med Zircon´en i det område jeg bor i.

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    jan 2004

#4   9. jul 2005 Jeg har 12km til forhandleren, så det med dele er ikke noget problem - Det er netop en af grundene til at jeg har kigget lidt på zircon'en, den er billig og der er en forhandler tæt på.
    Jeg skal bare bruge bilen til at lege med, tror alternativet til mine overvejelser vil være en Kyosho Inferno 7.5 - Da jeg kørte sidst for nogle år siden havde jeg også en kyosho buggy, og var ganske tilfreds...var aldrig i stykker smiley

• #5   9. jul 2005 Når man handler rc hænger prisen og kvaliteten altid sammen. Skal man lige huske på

• #6   10. jul 2005 Zircon har dårlige diff'er, dårlig køreenskaber, og den måde styrtøjet er lavet på er heller ikke for godt.
    havde en ny Zircon i en uge så blev den solgt for 1300 kr

• #7   10. jul 2005 Køb en Hyper 7 den koster fra 3200 kr og opefter
    en rigtig god begynderbil

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    jan 2004

#8   11. jul 2005 Den forhandler den lokale ikke lige (Leif O Hobby), og vil ikke købe over nettet etc. da jeg vil være sikker på at kunne få stumper hurtigst muligt. Jeg vil heller ikke betegne mig som nybegynder da jeg har kørt i ca. 4 år da jeg var mindre, så en "rusten" tilbagevendene "pilot" smiley

• #9   11. jul 2005 jeg har kørt i 22 år nu så i mine øjne er du en begynder
    men hvis du kan få stumper hos leif mortensen med det samme så skal du da købe en zircon

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    jan 2004

#10   11. jul 2005 Så så, der er ingen grov til at blive grov og hellig....

Kommentér på:
Zircon 4WD buggy erfaringer

Annonce