899 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Happysale? Happysale?

Hey derude....

Bestilte noget ved Happysale i søndags, som var på lager. Jeg har endnu ikke modtaget noget derfra, på trods af at han på hans side skriver 1-2 dages leveringstid for lagervarer.

Har sendt manden en mail, men intet svar kommet retur.

Nogen derude som ved om han har helt lukket, eller om der er andet som forhindre ham i at drive forretningen???
Kan nemlig ikke finde noget omkring det på hans hjemmeside...

Mvh. Mike G

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Happysale?
  • #1   8. mar 2012 Søg nu for F..... i forum

• #2   8. mar 2012 Har haft lignende problemer. Det. Virkelig gået i stå. Jeg måtte rrue med at annulere ordren, hvis den ikke blev afsendt med det samme, og det var efter 5-6 dage.
    Så det er lidt synd, for han har nogle gode varer, og jeg ville egentlig godt handle der. Denne episode lå ca 2 mdr tilbage, så jeg kan forstå det ikke er blevet et hak bedre. Ærgeligt......

• #3   8. mar 2012 happysale er bliven slogt. så hvis du/i skal ha fat i nogen så skal du/i kontak fjernstyret.dk. da det er dem som har overtag happysale. så der for der ikke er noget svar fra ham af.

• #4   8. mar 2012 Nå for helvede.... Kunne de da nu godt have skrevet på deres hjemmeside, at de var bleven solgt.

Men jeg siger mange tak til jer !

• #6   9. mar 2012 Bare ærgeligt at jeg ikke kan finde et nummer på hans hjemmeside smiley

Ellers kan du satme tro der var blevet ringet... Flere gange! smiley

• #8   11. mar 2012 Lige lidt opdatering, jeg har nu 3 gange på 14 dage bestilt el rcbil til min søn på happysale, og betalt med dk-kort... og nu er det 3 gang, jeg kommer ind på min konto på sitet, og min bestilling bare er slettet!!!
    Det er sgu det mest USERIØSE site at handle på, og vil råde alle jeg kender til at holde sig VÆK!!

lic2plz

Kommentér på:
Happysale?

Annonce