813 visninger
|
Oprettet:
slash RTR short course - godt valg hjælp. {{forumTopicSubject}}
hej - overvejer at købe http://www.modellbau-berlinski.de/Shop/tabid/78/RC-Cars-Elektro/Shortcourse/Slash-RTR-TQ-2-4GHz-110-Short-Course-Racing-Truck-5803.aspx
eller
http://www.modellbau-berlinski.de/Shop/tabid/78/RC-Cars-Elektro/Shortcourse/Slash-VXL-110-2-4GHz-SC-Racing-Truck-Brushless-5807.aspx
begrund venligst hvorfor/hvorfor ikke .
//marc
hvad syntes i om valget?
jan 2012
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 59
Den børstede 2wd med Titan-motor føles ret hurtigt langsom - når man lige får øvet sig lidt. Den mangler sgu power.
Du skal kun give det, der svarer til ca. 600 kr., mere for brushless-udgaven (Vxl).
Dog har jeg ret dårlige erfaringer med holdbarheden på Vxl3s-esc'en og Vel3500-motoren. Det går sgu for nemt i stykker - men måske er der nogen der er har været heldige med det.
Så:
Hvis du vil have brushless-power så kan du altså for 600,- mere få det. Alternativet er, at købe den med Titan-motoren - hive esc og motoren ud og sætte noget andet ind. Du kan sikkert godt købe noget andet udenlands til den pris (600,-).
Støddæmper-olien er for tynd - det har været sådan i de tre slash'er jeg har købt. Det betyder, at de ryger for let i bund (selv med afstandsstykker i)- men man kan da starte op med fabriksolien.
Jeg synes det er et godt valg, at gå efter 2wd - den er mere simpel og der er færre ting der kan gå i stykker. Jeg har selv været uheldig med en 4wd - sten i kardan-tunnel med ødelæggelse til følge o.s.v..
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 45
og vil meget gerne have fart over feltet.
altså sandy jeg skal købe det nederste link?
okt 2011
jan 2012
okt 2011
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 78 Svar: 762
nov 2005
Følger: 102 Følgere: 110 RC-enheder: 27 Emner: 177 Svar: 1.187
jan 2012
Det er muligt, at der er andre der er bedre på en bane - men opsætning af undervogn og el og chaufføren spiller en rigtig stor rolle - så man kan komme langt med en slash ved at få den sat rigtigt op.
slash RTR short course - godt valg hjælp.