{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ESC med sensor
  • #1   18. mar 2012 Hej Peter
    jeg kører med Hobbywing xerun 120A og det har virket fint..
    Hilsen kenneth.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #2   18. mar 2012 Bakker lige michaels post op omkring programkortet fra morfars...

Det er guld værd og beskriver ganske udførligt hvad man piller ved i esc'en...

I med esc kablet (det du sætter i modtageren) og så tænder du for bilen som hvis du skulle køre, så tænder programkortet og du har alle menu punkter at bladre igennem og rette i smiley sluk og sæt tilbage i modtageren og så kører du med de nye indstillinger.

• #3   19. mar 2012 Okay, det ligner et godt bud smiley men den er jo med timing og det køres der jo ikke med i Stock klassen?
    Mvh Peter

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #4   19. mar 2012 Du lader bare være med at time den smiley

• #5   19. mar 2012 Peter N
    Er den sÅ godkendt til Stock løb-serie når den kan times?
    Og måske findes der et endnu billigere alternativ, selv om den hobbywing er rimelig billig smiley

• #6   19. mar 2012 Michael H
    Okay, det kræver simpelthen et seperat kabel udelukket til timingen? Jeg troede den gjorde det gennem sensor kablet :-()

• #7   19. mar 2012 Står også at skal bruge en ESC som kan tage sensor motore til min LRP Eraser 13,5T med sensor.

Nogen som har en god og billig ide til en god ESC? Jeg skal primært køre drift med det set up.

• #8   19. mar 2012 Xtreme Stock kan køre med forskellig software. Der er en software-version med timing, og så er der en software-version uden timing, der blinker som den skal.

Ellers har Speed Passion en billig ESC der hedder Citrix Stock Club. Den kan kun køre uden timing, og er den speedo der bruges i Euro Touring-car Series i ProStock klassen.

Jeg vil klart anbefale at køre med sensor-kabel. Det giver en meget bedre føling i accelerationen.

Kommentér på:
ESC med sensor

Annonce