{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

Martin BJ .
Martin BJ .
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hjælp til HPI Truggy Stikker af med fuld gas. {{forumTopicSubject}}

Hej RC galleri.

Jeg har en HPI trophy truggy som jeg har lidt problemer med, det er den her (Gamle ejers billeder) http://www.rcgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=35972

Jeg har nu 3 gange oplevet at den er stukket af og heldigvis har det været på en stor marke hvor så den har baldret ind i en forhøjning og så gået ud.

De første 2 gange havde jeg ikke fail safe, har så fundet ud af min modtager havde failsafe i sig så har fået den sat til så den bremser når sender går ud.

Idag kørte jeg så med den med ca. ½ gas og lige pludselig gav den selv fuld æde og stak af kunne ikke styre den den var ikke mere end 15-20 m væk fra mig og ville da mene den burde gå bremse om sender dør for strøm, mister signal eller bilen har for lidt strøm på batterierne.

Heldigvis ramte den imellem to træer og væltede så ingen skade sket, men er dog ikke meget for at køre med den mere nu.

Håber der er nogen der kan hjælpe jeg kan godt køre ud til folk hvis de vil hjælpe med at løse problemet jeg har nemlig ikke meget viden på dette område overhovedet, kommer fra aalborg området.

På forhånd tak.

Mvh
Martin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til HPI Truggy Stikker af med fuld gas.
Kommentér på:
Hjælp til HPI Truggy Stikker af med fuld gas.

Annonce