oprettelse af enhed {{forumTopicSubject}}
hey nu har jeg prøvet 5-6 gange at oprette min jet stream 1000 men uden held fordi at folk ikke mener den må være til salg sammentidig men syntes lige i skal læse reglerne igen for det står der ingen sted
det eneste der står er at den må ikke oprettes som en salgs annonce og det er den på ingen måde blevet og det er nu blevet en princip sag for mig for regler er regler jeg kan ikke gøre ved at nogle ikke kan reglerne og dem jeg har skrevet emd om det har rent faktis givet mig ret efter jeg har citeret
Hvad mener i?
5.4 Oprettelse af RC enheder
RCGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til RC enheden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af RCGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en RC enhed her på siden.
1.RC enheden skal være din egen.
2.Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
3.RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
4.RC enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.
Det er ikke tilladt at oprette flere RC enheder i samme galleri; opret venligst kun et galleri per RC enhed.
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede RC enheder og sletter uden varsel alle RC enheder, som ikke opfylder alle betingelserne.
Beklager stave fejl vis der er nogle:)
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 28
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 11 Emner: 43 Svar: 212
I så tilfælde ER den vel egentligt også oprettet som salgsannonce?
(måske ikke herinde, men så et andet sted?)
3.RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
Der står vel egentligt ikke at det kun er herinde!?
På den anden side står der så samtidigt at du aldrig må sælge den, eller i hvert fald aldrig oprette en salgsannonce på den!!
men det måske bare mig!??
maj 2011
maj 2011
maj 2011
der er en der spørg om film af den men så skal jeg have oprettet en enhed
feb 2012
eller??
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.219
2.Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
er ikke opfyldt..Princip sag eller ej.
//Dan
maj 2011
maj 2011
maj 2011
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.751
Der skal være plads til alle, men hvis du så i det mindste havde gjort et forsøg på at fremstille båden lidt bedre ville din oprettelse os virke helt anderledes..
En anden side af sagen er, at gå i baglås, blive stædig og bare fortsætte på nøjagtig samme måde hjælper altså ikke på din sag.
du mener folk fejlfortolker en regel, helt i orden, den debat gider jeg ikke til at starte. Men du gør n ø j a g t i g t det samme i det du selv omtaler "utydelig" med din egen fortolkning.
Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er dine billeder meget dårlige, dårligere end den gennemsnitlige telefon er i stand til at tage. Om det er årsag nok til at afvise udtaler jeg mig ikke om. Men det hjælper ikke din sag.
Netop pågrund af alt det her ståhej med fortolkninger, og folk der bliver stædige etc gider jeg hverken godkende eller afvise en RC enhed, det går simpelthen op i en højere enhed for BEGGE parter, istedet for lige at kigge fornuftigt på sagen.
Og det var begge parter der blev omtalt.
maj 2011
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 7 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 147
Selvom denne sag egentlig ikke vedrører mig, kommer der lige et lille bidrag alligevel. Kan helt tilslutte mig Tass' kommentare, enig enig.
En anden ting er at flere/mange folk herinde bruger dette forum til seriøs snak og handel, og gør sig umage med at oprettte billeder tekst osv, og er ofte stolte af det de viser frem, og noget som dette her kan måske virke irriterende og som unødig støj, på et forum som de fleste gerne vil holde på en vis standard.
Uanset om hvordan og hvorledes reglerne så bliver fortolket/misfortolket.
Har selv set din enhed være oprettet flere gange, men det vil jeg vælge ikke at kommentere, det må i sidste ende blive din egen sag hvordan du opfører dig, men nogen særlig god reklame for dit salgobjekt er det nok ikke!!
maj 2011
maj 2011
jul 2006
Et eller andet sted står der også mindst 5billeder, dvs. ikke 4 billeder af enheden og 1 af et ark klistermærker.
Billederne er nu blevet bedre men din linse trænger stadig til at blive rengjort, ellers er dine kameraindstillinger helt fucked.
Mhs. om det er salgsannonce eller ej syntes jeg det er helt tåbeligt at oprette den når nu den netop er at finde på markedet. Om der så skal uploades video eller ej.
//Dan
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.281
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
Ironi kan forekomme men kommer nu til tænke på en af mine favorit citater:
*Hvis det ikke lykkes første gang, så prøv igen, og så igen. Og stop så. Der er jo ingen grund til at optræde som komplet idiot.
W.C.Fields (1876-1946)*
maj 2011
nov 2005
Følger: 24 Følgere: 46 RC-enheder: 6 Emner: 8 Svar: 149
maj 2011
maj 2011
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 3 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 132
maj 2011
jul 2011
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 51
Mar kommer også sjældent i kridthuset herinde ved at blive ved med at prøve når folket har talt ......
maj 2011
maj 2011
maj 2009
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 5
maj 2011
jul 2006
en sticker på enheden er i mine øjne ikke en skjult reklame, og ville aldrig afvise på det grundlag. skulle vi det så var der jo ingen enheder herinde som vi kunne kigge på.
//Dan
maj 2011
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 37
Som jeg skrev til dig da du forsøgte at oprette den, prøv nu med at ret teksten til og nogen ordentlige billeder, jeg syntes den diskussion her har været oppe mange gange bare i den korte tid jeg har været her.
I stedet for at brokke dig over tingene i en forum tråd så opret den båd ordentligt. Som om du rent faktisk gør det for at være en del af fællesskabet.
Yderligere vil jeg vove den påstand at du med din stædighed og dårlige tone skaber dårlig stemning på rcgalleri.dk
maj 2011
brokkede mig ikke over tingene der står så vidt jeg kan læse i min tråd hvad mener i?
maj 2011
maj 2011
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 37
jeg har så ikke set at du har rettet på tingene og derfor ikke kunne stemme på den igen.
at folk stemmer ud pga at der er en salgsannonce samtidig er desværre sådan det er, det har aldrig været min politik at stemme ud på det grundlag medmindre der står til salg i oprettelsen, det er måske noget der skal tages med rcgalleri.dk admins i stedet for her ?? så reglerne kan blive specificeret.
personligt kigger jeg på helhedsintrykket når jeg stemmer for eller imod en enhed, lettere mangelfuld tekst opvejes af gode billeder og halvdårlige billeder opvejes af god tekst, så længe helhedsindtrykket er godt tror jeg da også at de langt de fleste vil stemme ind, hvis man ser bort fra salgsannoncen.
apr 2012
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 4 Emner: 34 Svar: 409
maj 2011
lige ang min båd med info kan jeg ikke finde info om den kun en helt masse på tysk da den ikke kan købes i danmark har skrevet alt jeg ved og hvad jeg lige umidlbart kan se
feb 2012
;o)
maj 2011
apr 2007
for det andet er det ikke nødvendigt med dyrt udstyr for at tage gode billeder. Her har Michael fuldkommen ret, at du mener dit kamera er rigtigt dårligt er fair nok, men det virker nu lidt somom en rengøring ville gøre rigtigt meget.
Du har forsøgt at rette op på det efter du her fik det at vide, super fedt ! ! men hvorfor ikke tage 20 billeder med det samme?
som der er nævnt flere gange er det helheden der er afgørende, ikke de enkelte punkter, et godt punkt opvejer et mindre godt punkt. Du ved ikke noget om båden, fair nok. Men så gør en indsats på et andet punkt.
Du bliver ved med at gemme dig bag din annonce, tvivler meget stært på at annoncen er skyld i den bliver afvist i sidste ende. Det er derimod oprettelsen i sig selv. Og så længe du beklager dig istedet for at gøre en indsats er jeg bange for at du ikke kommer nogen steder.
Helt ærligt, så forstår jeg efterhånden godt hvorfor nogle går i baglås og bare afviser. Som der helt rigtigt nævnes er der mange herinde der går rigtigt meget op i deres oprettelse, og så er der nogle der er lettere ligeglade. Ultimativt er det et galleri, med ekstra features. Du burde henlede lidt til hvad der skal til.
Rens linsen, skyd de 20 billeder der er plads til udenfor, få oversat det tyske, eller smid det ind i oprettelsen og be folk om hjælp til det. Så er du efterhånden ved at nå det punkt, hvor man kan sige "jeg har gjort hvad jeg kunne, hjælp mig med resten"
Jeg vil være en kold på at den os bliver optaget så..... skal med glæde sende den til dig. Bare du ikke hænger mig op på dens temperatur ved ankosmt
apr 2007
"
maj 2011
jan 2009
Følger: 42 Følgere: 48 RC-enheder: 14 Emner: 133 Svar: 1.618
og så længe der er billeder af enheden er det fint med mig, de fleste har efterhånden den indstilling at alt som ikke er taget med spejlrefleks kamera er ikke godt nok...
maj 2011
apr 2012
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 4 Emner: 34 Svar: 409
maj 2011
oprettelse af enhed