Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG vs HPI
  • #1   22. apr 2012 jeg har hørt at det er lidt problemer med remtrækket ang, skidt og snavs.

• #2   22. apr 2012 Og jeg har kørt med remtrækket i mange år uden problemer .....

Hpi er den bedste 2wd på bane.

Men 4wd er simpelthen sjovere når de har så mange kræfter som de har. Mon for f**** ikke snart Hpi laver en 4wder til os ;-))

• #3   22. apr 2012 Se min annonce på en 4wd.. De kører super lækkert de 4wd der, var selv skeptisk i starten, men det virker sgu!

• #4   22. apr 2012 Den skal nok bruges på bane., Har set en del hpi 5b og der er godt skub i dem og de ligger ok.
    Men hælder til en ny bil og fgen er til at betale. Og kan bruge min st bil til reservedele.

• #5   22. apr 2012 Måske den nye fg Leo 4wd

Det er en meget bedre bil end de fg baja og marder med deres små dæmpere og korte akselafstande

• #6   22. apr 2012 Og hvordan ligger det med hpi 5b og Maxam R5 ?

• #7   23. apr 2012 Jeg tror desværre at det er mig der startede myten om problemer med remtrækket.
    Det var fordi jeg havde problemer med det til at starte med....!!!
    Jeg fik hårde sorte kager på remhjulene som gjorde at remmen løftede sig og skrabede på chassiet.
    Jeg postede billeder af det og brokkede mig smiley
    Det viste sig at være teflon der hobede sig op.
    Jeg havde i misforstået godhed sprøjtet teflon ned til remmen for at den skulle glide rigtig godt. Men teflonen sætter sig altså i kager der hvor der er tryk mellem fladerne.
    Siden jeg holdt op med at sprøjte med teflon og fik renset det hele ud, har den kørt upåklageligt.

Moralen er (ligesom mange andre som siger at "noget" er noget lort) at der var tale om en 40 cm fejl.

• #8   23. apr 2012 Ja jeg er jo hpi fan:-)syntes det er skide sjovt med baghjulstræk.

• #9   23. apr 2012 Baghjulstræk er da det sjoveste og det med mest udfordring smiley

Er nu glad for min Marder

• #11   23. apr 2012 Har kørt begge dele i nogen år nu snart, og må indrømme FG er ikke holdbar nok til hård kørsel. Der er HPI bare toppen af kransekagen, har en 5T'er lige nu og den har været igennem meget og har først nu knækket det org servo horn på den org servo. Hvorimod FG'ern havde jeg ikke andet end udgifter med konstant, uprights-bærearme-slør i div bøsninger. Den skulle have stål tandhjul og mange andre upgraded dele for at den kunne holde, da den så havde fået det blev den for tung og lå endnu dårligere på banen end den allerede gør. Noter nu dette at her snakker jeg kun offroad, deres onroad biler har jeg ikke noget dårligt og sige om. Dels fordi jeg ikke har haft så mange af dem og dels fordi dem jeg havde blev kun brugt til p-plads race. Men holde det kunne de fint, ingen problemer der.
    Så mit råd er HPI er den mest holdbare og den der ligger bedst på grusbane, græs eller hvad du ellers kaster den ud i.

• #12   23. apr 2012 @Viper.

Du har fuldstændig ret, uden upgrades dur fg ikke ( og det gælder både 2 og 4wd)

Out of the box er hpi bare bedre !! Men når fgén er blevet rigtig udstyret så er den faktisk temmelig holdbar. Og en hpi æder ikke bare lige 4wderne på græs og grus ...slet ikke :O)

Og til alle de kommentaret fra 2wd elskere, Ja det er sgu sjovt at lave ringe i gruset, og ja det er også sjovt at køre sidelæns, og disse 2 ting er baghjulstrækkeren bedst til. men skal man vinde på banen eller få noget rigtig fart i banditten på fugtigt græs, så er der intet der slår 4wd.. Jeg tvivler faktisk på at i har erfaring med fg 4wd smiley tror bare det er en anden måde at sige " jeg er rigtig glad for min Marder" på :-))

Men en marder koster jo intet så sådan en skal man da også have til når der skal bashes i baghaven..

• #13   23. apr 2012 hpi er altid et sjovere valg smiley

• #14   23. apr 2012 Så hvis nu man tænker på at købe en maxam og skifter delene ud såm de går i stykker til med hpi reservedele. Man kAn jo få meget for de 2000 kr ca man sparer. Hvordan er motoren på en maxam ?

• #16   23. apr 2012 Har læst på et forum herinde at 99 % af delene passer fra en 5b

• #18   23. apr 2012 Hva kunne det så være smiley

• #19   23. apr 2012 Kan os vare det var et andet sted jeg har læst det. For kan ik finde det igen smiley

• #20   23. apr 2012 Jeg brugt MEGET GERNE de få ekstra penge på at få en orig. Hpi. Hvis valget ender på en 2wd.

• #22   23. apr 2012 Mark Hallum J Ja smiley

Men en bil til 3000 kr ca i HPI stil ? Mon man skyder sig selv i foden ?

• #24   23. apr 2012 Har lige kigget på en brugt hpi. Tror jeg vil prøve et andet mærke smiley

Hvor hurtig er hpi motoren med std udstødning ?

• #27   24. apr 2012 Jeg har en af de gamle HPI SS som har fået eftermonteret en T-potte (som vist er standard i dag på alle HPI Baja)
    Den løber 68 km/t målt med GPS

Min FG Baja 4WD løber omkring 63 - 64 km/t på onroadhjul som er lidt mindre en off-road hjulene,

Kommentér på:
FG vs HPI

Annonce