1.381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Morten N
Morten N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 36

Hjælp! Hjælp!

Hej Alle!

Jeg tændte for min HBX Rocket Buggy Brushless på en smal gang igår og åbenbart var justeringen på kontrollen ikke som dagen før for bilen fløj baglæns med fuld fart ind i kanstenen og smadrede noget bagpå/det ene hjul.

Der sidder en lille sort klods med 3 skruer i og 2 huller (1 hul til hver metal pind der holder hjul pladen fast til resten af bilen.
Jeg skal bruge sådan en ny bagplade + 1 ny metal pind.

Ved nogen hvad jeg snakker om og hvor jeg kan få det henne?

Den sorte plastik plade sidder bag den stopklods bagpå så man ikke smadrer direkte ind i bagenden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!
  • #1   5. jul 2012 Tag dog et billede af det smiley

• #2   5. jul 2012 Opret en ordentlig overskrift / emne hvis du skal gøre dig forhåbninger om nogen vil svare på dine spørgsmål.

Plonk

• #3   5. jul 2012 morfars.dk har HBX, prøv der.

• #4   5. jul 2012 112 114 118 der hjælp at hente...

• #5   5. jul 2012 Her burde være en manual til bilen så du kan se hvad nummer delene har og hvad den hedder.

(link fjernet)

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2012

#6   5. jul 2012 Jep har fundet og bestilt det via morfars :),

Gik lidt i panik da jeg har fået min nye multi lader og LIPO batteri idag også ødelægger jeg bilen igår hehe smiley

P.S. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14327

Har jeg modtaget idag, men jeg kan ikke se hvordan jeg skulle få det i bilen, ser ud til at mangle et eller andet på de 2 kabler, det eneste jeg kan se er krumpefleks på begge og noget guldfarvet nede i krympefleksen... ikke som med det normale batteri hvor der er ben og stik... hvordan gør man herfra ?

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2012

#8   5. jul 2012 Hmm det bliver da også mere og mere besværligt, havde jeg vidst det ville jeg aldrig have gået igang med at købe LIPO, for skal man nu også til at købe lodde apparat?

Syntes det link viser flade stik og det jeg kan se på batteri er runde sokler inde i krympefleksen?

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2012

#9   5. jul 2012 Så jeg skal klippe de gamle stik af det nye batteri og på en måde lodde dem fast på et dean tplug istedet?, altså ødelægge nyt batteri for at skifte til et stik der passer til min bil?

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2012

#11   5. jul 2012 Har købt den der Maxam Balance charger/discharger som har en masse stik med så der burde være en som passer.
    Overvejer at strippe en af de stik jeg ikke kommer til at bruge og bruge den istedet for at købe nyt.
    Hmm skal det være 60W? har set en billig en i Thansen til 99kr som vidst nok er 30W

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 97
    #13   5. jul 2012 HALLO tøser... Så la dog vær med at spilde tid på en overskrift... Hvis i vil hjælpe så hjælp ellers så LA DA VÆR... Folk er sku lidt for barnlige engang imellem.... Ja overskrifteten ku være feder men da ik noget at bruge tid på.... Troed vi alle her inde ville hjælpe hinanden efter bedste evner....

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    jun 2012

#14   5. jul 2012 Det er helt iorden :), fandt en 100W loddekolbe :), mangler dog lige noget tin nu hehe.

Kommentér på:
Hjælp!

Annonce