671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Traxxas revo 3.3 TQI vs HPI Svage XL 5.9 Traxxas revo 3.3 TQI vs HPI Svage XL 5.9

hej overvejer at skifte min hpi baja ud til noget der er lidt mindre da jeg syntes at baja´en er lidt for klodset
så har kigget på de to

Traxxas revo 3.3 2012 TQI
og
HPI Svage XL 5.9

nogen der har erfaring med de to
og evt + og - ved dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas revo 3.3 TQI vs HPI Svage XL 5.9
  • #2   18. jul 2012 Mathias "Faxe" dit svar kan jeg ikke bruge til noget

• #3   18. jul 2012 Har en Revo 3.3 og er man til nitro er det en fed slæde

• #5   18. jul 2012 kørte nitro inden jeg fik min baja men savner det sku lidt

• #7   19. jul 2012 Jeg tror dsv. mahias ikke har erfaring til at udtale sig.
    dit valg skal helt klart falde på dit behov. jeg har selv begge slags biler og de kan ikke sammenlignes.har du nogle konkrete spørgsmål vil jeg gerne svare men jeg synes begge biler er gode. mvh.kc

• #8   19. jul 2012 Skal bare bruge det til lidt hygge kørsel både strand, græs osv skal ikke køre løb

• #9   19. jul 2012 Revoen er pisse sjov og ligger rigtigt godt på vejen.
    Savagen har jeg ikke haft, men folk lovpriser den for holdbarhed og funfactor.
    Savagen er mere end MT hvor Revo er en Allround truggy, ellers kan man vel kalde revo for LCOG Truck.

Jeg havde nok taget revoen, eller spurgt herinde om der var nogle med begge biler som gav en tur og så prøve inden køb

• #10   19. jul 2012 Hey

Jeg har haft begge biler. Jeg vil derimod anbefale dig Savage x 4.6.
    Af den grund at Xl´en desværre er for "stor og klodset" forstået på den måde, at den er ikke god til hop osv. den er sipelthen for ustabil. Dette er self. bare min mening, men har kørt savage i snart 10 år, og har haft ca. 10 stk, og vender altid tilbage til den almindelige.

Revo´en er bestemt en rigtig godt truck, men skal du lige og køre lidt voldsomt (bashe) er savagen helt klart det rigtige valg, der skal ufatteligt meget til at den går i stykker.

Håber det kunne bruges, du er velkommen til at skrive til mig!

VH
    Steven

Kommentér på:
Traxxas revo 3.3 TQI vs HPI Svage XL 5.9

Annonce