Tuneringer / tilmeldelse bare info til en nybegynder Tuneringer / tilmeldelse bare info til en nybegynder
Hej Folkens jeg har kørt RC i noget tid, både nitro og el.
Men jeg vil gerne ud og køre noget rigtig race både el og nitro, pt mest EL , jeg bor på fyn så jeg skal self være medlem i odense RC klub det klart.
Men den bil jeg har er en stock Nanda sniper rtr, og hvad jeg ved der er forskellen på de forskellige løb er, Stock, super stock, og modified de sidste 2 må man ændre sine timings osv..
Jeg går vel ud fra at jeg skal starte i stock løbene ?... også hvis jeg skal deltage i de andre ska jeg ud og finde en anden motor og et par hop up´s ..
Håber i kan fortælle lidt hvad i selv gjore
Hilsen
JImmy
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Emner: 1 Svar: 265
Men start da med at kør et løb eller to med, og så se videre derfra. Hvis du synes det er sjovt, så spørg i klubben om de kan hjælpe med at skaffe en brugt bil, de er med garanti flinke til at hjælpe.
Hvad reglerne i stock er, kommer an på hvilken union du skal kører i?
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 155
http://www.rcgalleri.dk/galleri/40224-bil_3racing_sakura_zero_s_110_touring_car
vi start ud sidste år med en LRP onroad,men ville gerne hvade noget med lidt mere skub i,uden at skulle kaste en formue i det,min egen koste 1400,- + tilbehør
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
apr 2007
Sådan noget som den her er perfekt, da den kommer med det rigtige udstyr i. Du skal bare bygge din modtager i, og så har du alt du kan ønske dig, til en meget godt pris.
jan 2008
Følgere: 46 Emner: 33 Svar: 15
Desværre køres der ikke rigtigt under DMSU regler på Fyn/jylland. Der er mest sjællanske klubber, der er hører under Dem. DRCMU klubber finder du i Jylland og på Fyn. Men tag en tur i Odense MINIRACE og se hvad der sker der. De har en fin indendørs bane. Eller havde, men den kommer sikkert igen efter vandskade til Okt. måned.
Hvis du vil og bruge en masse penge skal du nok kikke efter Tamiya, Schumacher og Assocaited, idet der er flest medlemmer i Odense, der har disse biler, og kan få hjælp af dem. Kik på www.racerc.dk.
aug 2012
aug 2012
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Tag en tur ned i den lokale klub, og forhør dig lidt rundt om hvilke mærker folk kører med. Hvis du bliver bidt af det, så forhør dig rundt angående brugte biler inden for de mærker. Det er altid bedst at køre med samme mærke som de andre i klubben, så man altid lige kan låne lidt reservedele og dele tips og tricks.
aug 2012
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Jeg lavede selv samme trick da jeg ville prøve kræfter med 1:10tc. Købte mig en brugt xray T2.008 af en af "pro" kører og der var ikke noget at fortryde der
Alt for vildt tilbud med den photon der, så skynd dig at springe på den. Vil vove at påstå at du efter en trænings dag (med kyndig hjælp til opsætning) kan køre i cirkler om diverse snipere og tto1'ere
apr 2007
Bilen jeg linker til er en super bil, med noget godt elektronik i.
Der er for MINIMUM 5000 kr rc bil og grej, og så er priserne på de enkelte dele sat lavt.
aug 2012
apr 2007
De penge du nu skal bruge på en motor, kommer ikke igen. Men køber du den brugte bil, så kan det hele sælges igen, med mindre tab, end det du bruger på en motor.
skal absolut ikke bestemme hvad du skal gøre, synes bare lige jeg ville gøre det klart hvor god en pris det er
I odense klubben vil de helt sikkert også hjælpe med at skaffe en bil, og vil også kunne finde noget til den rigtigt pris.
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Det er et alt for vildt tilbud. Det er helt utroligt man kan finde pro biler til den pris, og endnu mere utroligt at den ikke bliver revet væk.
aug 2004
Følger: 44 Følgere: 57 RC-enheder: 4 Emner: 35 Svar: 161
Hvis du vil ud og køre race i en fart, så kan du jo tilmelde dig til racet i Vejle den 26/8
Jeg er helt sikker på at Vejle klubben også har nogle begyndere de kan lokke ud og køre med.
www.dasu.dk ind på kalender, vælg MRC som filter og find så DM 5 i Vejle. Så kan du se tid og sted osv.
Masser af gode råd fra gutterne ovenover og jeg er enig i at det et godt tilbud med den TOP bil. Jeg kender den pågældende bil og ved at den ser fin ud. Slå til.
Søren
aug 2012
Tuneringer / tilmeldelse bare info til en nybegynder