659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

RCGalleri.dk
RCGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 48543 Emner: 37 Svar: 52

Ny forside! Ny forside!

Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.

Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:

- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.

Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.

Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre smiley

Mvh. RCGalleri smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #1   29. aug 2012 Godt galleri, efter jeg fik installeret ad-block.

Det var for uoverskueligt synes jeg da reklamerene var der..

Et fedt tiltag kunne være en Chat, både åben chat, men også så man kunne privat chatte evt (altså ikke pb)

Men kan godt lide designet af siden, og det er blevet meget mere brugervenligt synes jeg. Moderne så at sige

• #2   29. aug 2012 Jeg synes i bør få fremhævet "Grupper"-delen igen. Den lå fint på det gamle site, og jeg mener virkelig det er noget som skal være prioriteret. I mangel på en opdeling af forum i forskellige grene (subfora for f.eks. drift, TC, offroading etc.) er det ret lækkert at de enkelte brugere kan lave grupper. Men grupperne fungerer ikke ordentligt hvis feltet ligger udenfor det område de fleste får set.

• #3   29. aug 2012 Jeg synes den nye side er fint nok. Som Michael skrev, kunne chat være ret godt.

Jeg synes at forsiden skal kunne tilpasses ala iGoogle siden hvor delene er blokke som kan rykkes rundt på. Nogle synes måske Udfordringer er mere vigtige end Videoer osv.

• #4   29. aug 2012 Mangler en direkte vej til "mine grupper".
    Der er så lang vej ind igennem min profil osv.

Når man klikker på pilen under sit eget prifil navn kunne der med fordel være en genvej til "mine annoncer", mine grupper osv.

Hele delen RC galleri lige nu er en gang ubrugeligt lirum larum - kunne man lave den så det KUN var ens venner der f.eks. blev vist ville det måske være ok. Som det er nu er det en lind strøm af ubrugelig information.

Hele delen med udfordringer på forsiden er direkte plat - der er så lille en % del der faktisk benytter "udfordringer" og gider stemme på det.

Foreum delen mangler virkeligt en mulighed for at ciere et indlæg. Gang på gang på gang på gang svares der goddag mand økseskaft i tråde - den ene misforståelse efter den anden opstår - dette fordi man egentligt ikke aner hvad der bliver svaret på. Denne citat mulighed er noget der er i ethvert andet forum.

• #5   29. aug 2012 Kan ikke se relevansen i bedst bedømte biler, det er jo bare de samme altid.
    Den plads ville jeg skifte ud med grupper, for den saver jeg.
    Citat funktion savnes i forum.
    Ellers synes jeg det er udmærket det nye design.

• #6   29. aug 2012
    forsiden er forvirrende da der er så mangle Billeder af RC enheder og andet. så måske vise færre billeder fra hver katogori ?

perfekt forside for mig vill være infos om regler, så måske 4 billeder evt med en dropdown box med flere billeder fra hver kattogori med en omfattende beskrivelse hvad man bruger den til og hvordan. og evt nogle mods brugernavne så man let kan få hjælp

og som andre siger selvom det ikke er forside, der mangler citat funktion

• #7   29. aug 2012 Tilføjer man chat, så ødelægger man hurtigt selve forumdelen, da folk stiller sine spørgsmål der i stedetI

• #8   29. aug 2012 Så måske ikke en åben chat, men kun privat chat til brug med dem på din venneliste?

• #9   29. aug 2012 Det kommer utrolig mange pb´s engang imellem, når man eks handler.

Kunne man så bare lave pb´s ligesom de er på Android og på Iphone (måske også andre systemer) ville gøre det meget lettere at overskue til sidst smiley

• #10   29. aug 2012 Det med tråde i ens meddelelser er en super ide.

• #11   29. aug 2012 Det ville være en super ide og tage det gamle galleri tilbage

• #13   29. aug 2012 Den absolut bedste forside er og vil altid være en interaktiv forside hvor hver bruger individuelt kan vælge hvad der skal vises.....
    Giv brugerne den ultimative frihed. På den måde kan de selv afgøre hvad der er vigtigt, og hvad der er ligegyldigt. ydermere giver det brugeren mulighed for at ændre prioriteringen i takt med ændrede interesser, erfaring eller bare for at få noget nyt på forsiden.

Det kræver måske en smule omstrukturering, men er i det store hele ret simpelt at lave.

At tilfredstille 43.000 teoretiske brugere er umuligt, men på ovenstående måde burde flest mulige blive glade for siden.

• #14   29. aug 2012 jeg er ny endnu, men emnet blev oprettet 10:30. der er 13 svar i tråden, men ingen tilbage melding endnu. hvordan er "snak" ment under disse emner ?

skal man regne med 1dags svar tid eller ?

ikke provo ment, men jeg gider ikke bruge tid på emner der ikke bliver svaret på fra tråd starter med mindre der står i tråden har ikke meget tid eller lign

jeg har prøvet at følge emner i en uge op til flere gange hvor der ikke kom respons

• #15   29. aug 2012 Jeg tror godt du kan forvente, Ronny, at de har hørt dine kommentarer, men eftersom de har 16 gallerier der simultant kommer med inputs så er der nok at holde styr på.

Jeg tror roligt du kan regne med, at de er i fuld gang med at bearbejde diverse inputs.

På den anden side, hvad skulle de svare, andet end "tak for input"?

• #16   29. aug 2012 det er ikke mine svar jeg taler om, der er 13 svar og der er slet ikke noget af det de virker int i at spørge mere ind til, hvordan kan det så være en snak

• #17   29. aug 2012 Ronny M, nu har du sku da nej hatten på. Der bliver spurgt efter input, og det er lige hvad denne tråd opnår. Og henvisningen til en god snak er mellem os brugere. Som highflyer skriver, så kigges der på alle vores intresante input/ønsker mm. men at sidde og svare i denne tråd kommer sikkert ikke til at ske.

Så på med JA hatten som alle de andre der har skrevet deres ønsker, ellers har du retten til ikke at deltage aktivt i denne tråd.

Men det er da kanont at de forsøger at inddrage brugerene.

• #18   29. aug 2012 for pokker jeg skrev JEG ER NY, så ville bare vide hvordan det skulel forståes det med SNAK jeg kan ikke finde nogle regler elelr infos der fortæller dette. det er ikke en nej hat, det er prøv at lære forum at kende hat.

så du gav mig det svar jeg søgte bortset fra jeg lige skulle have en på nøden

• #19   29. aug 2012 flot nogle af jer giver Admin ret, jeg har prøvet på at forklare jeg kun vil sittet det bedste, nu er jeg badguy pga misforståelser. jeg ville ikke komme med forslag hvis dette var sandt. jer om det

• #20   29. aug 2012 Tekst er den form for kommunikation der er lettest at misforstå.

"thumbs up" er om muligt endnu lettere at misforstå...... så rolig nu, og videre med emnet.

• #21   29. aug 2012 Ronny> du er ikke nogen bad guy, vi har skam set værre brugere hernde. he he.

Håber ikke du tager 'gokket i næden' personligt. Vi har jo alle været nye herinde.

• #22   29. aug 2012 Jeg synes godt om det nye design efter mange år med det gamle som har været forældet i flere år.

Forsiden er god. Den fremhæver forumet godt som efter min mening er det bedste på en side som denne og som holder gang i det hele.

Udfordringer og galleri som er nederst på siden bruger jeg aldrig. Derfor er det også dejligt at de ligger i bunden.

Den der ''lige nu på RCG'' boks var sjov nok i starten. Nu kigger jeg aldrig på den.

Men et problem som er virkelig stort på alle gallerier er optagelsen af nye enheder.
    Der er mange brugere - her i blandt mange børn vil jeg tro - som stemmer alt lort ind.
    En enhed med 5 middel ringe billeder kommer nemt ind. Det er fordi at billederne er alt for store i det nye design, så det kommer til at se ud at mere end det er. Derfor kan enheder med ingen tekst nemt komme ind. Det når de jo ikke at se. De trykker bare alt med 5 billeder ind og glemmer tekst da de ikke når at scrolle ned før de trykker velkommen. Det er ret træls for de mere seriøse brugere.
    Derfor bør velkommen/afvis knapperne være under teksten på enhederne.
    Det er især helt galt på Traktorgalleri. Der er det næsten kun børn. Der mangler nogle virkelig nogle hjælpeadmins på den side.
    Det tror jeg skæmmer mange væk at de er så ringe oprettelser på TG.

Det er mine meninger. Fortsæt det gode arbejde. smiley

• #23   29. aug 2012 Er enig i man sagtens kunne nedtone eller helt fjerne alt det "udfordringer" og "bedømmelses" halløj. Bruger det aldrig, og er egentlig ret ligeglad med om der er 8 mennesker der synes at Karl-Bent's lastbil er pænere end min helikopter.

• RCGalleri.dk
    RCGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 48543 Emner: 37 Svar: 52
    #24   30. aug 2012 Hej allesammen,

Vi læser skam med, men som der bliver nævnt, så samler vi input fra 17 forskellige gallerier, og vi vi tager alle jeres input med videre. Selvfølgelig også dem, der ikke gælder forsiden - med det er det vi koncentrerer os om pt. smiley

Der er kommet mange gode input i tråden - og vi håber at der kommer mange flere.

Mvh. Rikke/RCGalleri smiley

• #25   30. aug 2012 En ting i godt må se på os er når man skal oprette en rc-enhed eller Fotoalbum så tager det evigheder og man skal starte forfra igen og igen for det går kold når man skal oploader billeder. Ellers er jeg godt tilfreds som bruger.

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce