Ny forside! Ny forside!
Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.
Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:
- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.
Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.
Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre
Mvh. RCGalleri
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Det var for uoverskueligt synes jeg da reklamerene var der..
Et fedt tiltag kunne være en Chat, både åben chat, men også så man kunne privat chatte evt (altså ikke pb)
Men kan godt lide designet af siden, og det er blevet meget mere brugervenligt synes jeg. Moderne så at sige
okt 2004
Følger: 153 Følgere: 151 RC-enheder: 20 Emner: 186 Svar: 1.705
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.280
Jeg synes at forsiden skal kunne tilpasses ala iGoogle siden hvor delene er blokke som kan rykkes rundt på. Nogle synes måske Udfordringer er mere vigtige end Videoer osv.
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
Der er så lang vej ind igennem min profil osv.
Når man klikker på pilen under sit eget prifil navn kunne der med fordel være en genvej til "mine annoncer", mine grupper osv.
Hele delen RC galleri lige nu er en gang ubrugeligt lirum larum - kunne man lave den så det KUN var ens venner der f.eks. blev vist ville det måske være ok. Som det er nu er det en lind strøm af ubrugelig information.
Hele delen med udfordringer på forsiden er direkte plat - der er så lille en % del der faktisk benytter "udfordringer" og gider stemme på det.
Foreum delen mangler virkeligt en mulighed for at ciere et indlæg. Gang på gang på gang på gang svares der goddag mand økseskaft i tråde - den ene misforståelse efter den anden opstår - dette fordi man egentligt ikke aner hvad der bliver svaret på. Denne citat mulighed er noget der er i ethvert andet forum.
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 23 RC-enheder: 3 Emner: 94 Svar: 963
Den plads ville jeg skifte ud med grupper, for den saver jeg.
Citat funktion savnes i forum.
Ellers synes jeg det er udmærket det nye design.
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 24 Svar: 320
forsiden er forvirrende da der er så mangle Billeder af RC enheder og andet. så måske vise færre billeder fra hver katogori ?
perfekt forside for mig vill være infos om regler, så måske 4 billeder evt med en dropdown box med flere billeder fra hver kattogori med en omfattende beskrivelse hvad man bruger den til og hvordan. og evt nogle mods brugernavne så man let kan få hjælp
og som andre siger selvom det ikke er forside, der mangler citat funktion
maj 2010
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.280
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Kunne man så bare lave pb´s ligesom de er på Android og på Iphone (måske også andre systemer) ville gøre det meget lettere at overskue til sidst
maj 2010
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 6 Emner: 29 Svar: 353
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Giv brugerne den ultimative frihed. På den måde kan de selv afgøre hvad der er vigtigt, og hvad der er ligegyldigt. ydermere giver det brugeren mulighed for at ændre prioriteringen i takt med ændrede interesser, erfaring eller bare for at få noget nyt på forsiden.
Det kræver måske en smule omstrukturering, men er i det store hele ret simpelt at lave.
At tilfredstille 43.000 teoretiske brugere er umuligt, men på ovenstående måde burde flest mulige blive glade for siden.
aug 2012
skal man regne med 1dags svar tid eller ?
ikke provo ment, men jeg gider ikke bruge tid på emner der ikke bliver svaret på fra tråd starter med mindre der står i tråden har ikke meget tid eller lign
jeg har prøvet at følge emner i en uge op til flere gange hvor der ikke kom respons
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Jeg tror roligt du kan regne med, at de er i fuld gang med at bearbejde diverse inputs.
På den anden side, hvad skulle de svare, andet end "tak for input"?
aug 2012
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Så på med JA hatten som alle de andre der har skrevet deres ønsker, ellers har du retten til ikke at deltage aktivt i denne tråd.
Men det er da kanont at de forsøger at inddrage brugerene.
aug 2012
så du gav mig det svar jeg søgte bortset fra jeg lige skulle have en på nøden
aug 2012
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
"thumbs up" er om muligt endnu lettere at misforstå...... så rolig nu, og videre med emnet.
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 321
Håber ikke du tager 'gokket i næden' personligt. Vi har jo alle været nye herinde.
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 37 Svar: 601
Forsiden er god. Den fremhæver forumet godt som efter min mening er det bedste på en side som denne og som holder gang i det hele.
Udfordringer og galleri som er nederst på siden bruger jeg aldrig. Derfor er det også dejligt at de ligger i bunden.
Den der ''lige nu på RCG'' boks var sjov nok i starten. Nu kigger jeg aldrig på den.
Men et problem som er virkelig stort på alle gallerier er optagelsen af nye enheder.
Der er mange brugere - her i blandt mange børn vil jeg tro - som stemmer alt lort ind.
En enhed med 5 middel ringe billeder kommer nemt ind. Det er fordi at billederne er alt for store i det nye design, så det kommer til at se ud at mere end det er. Derfor kan enheder med ingen tekst nemt komme ind. Det når de jo ikke at se. De trykker bare alt med 5 billeder ind og glemmer tekst da de ikke når at scrolle ned før de trykker velkommen. Det er ret træls for de mere seriøse brugere.
Derfor bør velkommen/afvis knapperne være under teksten på enhederne.
Det er især helt galt på Traktorgalleri. Der er det næsten kun børn. Der mangler nogle virkelig nogle hjælpeadmins på den side.
Det tror jeg skæmmer mange væk at de er så ringe oprettelser på TG.
Det er mine meninger. Fortsæt det gode arbejde.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 16 Emner: 26 Svar: 339
Følger: 1 Følgere: 48543 Emner: 37 Svar: 52
Vi læser skam med, men som der bliver nævnt, så samler vi input fra 17 forskellige gallerier, og vi vi tager alle jeres input med videre. Selvfølgelig også dem, der ikke gælder forsiden - med det er det vi koncentrerer os om pt.
Der er kommet mange gode input i tråden - og vi håber at der kommer mange flere.
Mvh. Rikke/RCGalleri
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 52
Ny forside!