629 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
23 Svar
hjælp hjælp
Hej til alle jeg
Jeg er helt ny,her inde.
Jeg vil godt køre offroad...
Hvad skal jeg købe..???
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.217
Det var nok en god ide hvis du fortalte lidt mere om hvad du søgte.
El, Nitro, benzin, er det til hygge kørsel i haven eller konkurence/bane kørsel.
Hvad er dit budget?
//Dan
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
Skal det være benzin ,nitro, el..?
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 7 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 146
okt 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Vil køre på bane --- evt løb...engang
Budget...( Benzin koster de ikke meget ?) Nitro ?
Hvad skal der til for at komme godt igang,
Tænkte på om man ikke kan købe noget som man kan bygge,når man bliver beder....
størrelse ( Hvad køre der mest af ? )
jan 2012
Benzin og nitro er som regel de mest kostbare, også i stumper, men men... Alt afhænger af hvad du vælger og hvilket niveau du satser på?
Men igen: kig nogle annoncer her i markedet, se lidt video og find ud af hvad du vil!!!!!
okt 2012
jul 2006
Per O, Hvorfor er det at det kun er Nitro og benzin biler der er dyrere ? tænk på hvad batterier og lader koster.
Så længe vi ikke får noget at arbejde med så kan inden af os vurdere om hvad manden kan finde ud af eller har råd til.
Torben, som skrevet flere gange, du bliver nød til at være lidt mere præcis, du spørger om benzin er dyrt, hvad er dyrt. Nogle syntes at 3500 er dyrt, for andre er det 20K
I min verden er det spild af penge at købe noget alt for billigt for at finde ud af om det er noget man vil, for er det alt for billigt går det ofte nemt i stykker og så mister man først lysten.
Det du skal bruge for at komme i gang kommer helt an på hvad det er for en bil du skal have.
//Dan
jan 2012
For mig at se er din tekst skrevet specifikt for at disputere et synspunkt eller en teori, der generelt opfattes som normativ (bl.a. fra dig), hvilket er positivt, men trådens ejer er helt sikkert ikke interesseret i at vide hvad du mener er dyrt eller spild af penge. Derom har han afgjort sine ejne vurderinger.
For at holde det enkelt: El er i udgangspunktet enklere end benzin og nitro. Også hvad angår instilling og setup. Dette er jeg helt sikker på du (som en erfaren rc-entusiast) er ganske enig i. Hvad der så er din personlige præference, er her helt uvedkommende.
Som jeg læser indlægget er ophavsmanden aldeles nybegynder, derfor mine råd. Enkle og ligetil.
Alle disse tekniske betragtninger og vurderinger af om 3500 eller 20000 er mange penge, er derfor her, helt spildt.
okt 2012
jan 2012
jan 2012
okt 2012
Følger: 16 Følgere: 10 RC-enheder: 5 Emner: 23 Svar: 150
så fremt man er til klub "race" altså, men på den måde kommer man lettere i gang og der er altid hjælpsomme folk i denne brance.
jan 2012
Følger: 18 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 113 Svar: 1.488
1/10 biler må køre på næsten alle baner også indendørs 1/8 mest til udendørs baner.
Jeg ville vælge noget brugt som kan sælges videre hvis interessen svigter eller kravet bliver større.
Men en rigtig god begynder bil kunne være en Hpi flux.
Se brugt marked...!
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 21 Emner: 35 Svar: 731
jul 2006
Det kunne være vi kunne hjælpe dig hen mod den lokale klub eller RC pusher.
//Dan
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.280
okt 2012
okt 2012
jan 2009
Følger: 15 Følgere: 60 RC-enheder: 15 Annoncer: 1 Emner: 32 Svar: 542
www.modelsport.co.uk
www.hobbyking.com
www.trisdan.dk
www.rcmart.com
www.morfars.dk
www.rckongen.dk
www.rcmodels.dk
www.traxxas.com
Og nu bor du jo i Skive (hvor jeg kommer fra) der har du jo en rigtig fin klub lige i nærheden www.rccs.dk
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 8
okt 2012
Henrik hvad køre de mest med i skive ?
Bare sådan jeg kan se hvad jeg skal se efter
jan 2009
Følger: 15 Følgere: 60 RC-enheder: 15 Annoncer: 1 Emner: 32 Svar: 542
Og mit råd til dig er: Køb off-road mindst 1/10 på EL - det er jeg sikker på at det ikke vil skuffe dig...
jul 2006
MIDhobby.dk
vinderuprc.dk
rc2you.dk
Hvis ikke jeg husker helt galt er de glade for Hong Nor X3 på offroad banen i Skive, hvad de kører med i Hem hallen ved jeg ikke.
I Holstebro er der også 2 klubber, enb-rc.dk (offroad) og hmrc.dk (onroad).
Onroad er vist mest schumacher, men er overhovedet ikke sikker.
Offroad er en blandet landhandel, der er (Nitro) Hong Nor, Ansmann, LRP, Serpent, For benzinere er det mest FG, men der er da en enkelt Elcon Cleon MMX og der har da været en MCD og HPI´ere engang
//Dan
Hobao og sikker lidt mere hvis jeg tænker mig om.
hjælp