{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Hpi baja {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg går meget og overvejer og købe mig en baja benzin bil.

men er det noget værre lort ? eller er det en fin maskine?

hvad er godt og dårligt ved den?

Har kigget på nyt og brugt. ved stadigvæk ikke helt hvad jeg skal vælge?

har kigget på, 5b - 5b ss og 5b 2.0

kommer der snart en ny model fra baja? nogen der ved det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hpi baja
  • #1   11. nov 2012 tjek www.hpibajafan.dk

• #2   11. nov 2012 Det er en super bil! tag et kig på min annonce smiley

• #3   12. nov 2012 Hej
    Først vil jeg sige at det er en super bil. Som du kan få rigtig mange gode og sjove timer til at gå med, både med ræs og ombygning. Dernæst vil jeg som Jakob sige, at du kan læse en masse om den inde på www.hpibajafan.dk
    Mht. Modellerne så er 5b den gamle model.
    5b 2.0 ny model med masser af upgrades, som oprindeligt kun var på 5b SS.
    5b SS kommer som kit, således du selv skal samle, hvilket vil give dig en enorm viden om din bil. Køber du den fra ny, skal du huske, at du udover bilen skal købe radio anlæg, servo´r, batteri samt tænd/sluk knap.
    På alle modellerne gælder det, at der er ting der kunne være bedre, men sådan er det uanset hvilken bil og mærke du køber.
    Du kan se en liste her med anbefalede opgraderinger http://www.hpibajafan.dk/smf/index.php?topic=7462.0 Det er dog ikke noget du behøver at skifte fra start. Det kan du jo bare skifte når det originale går til.
    Outerwears er dog en god ting at montere fra start smiley
    Men igen kig på bajafan.dk, der finder du masser af inf

• #4   12. nov 2012 Tusind tak for den lange beskrivelse Steen. Vil du mene det er dumt og købe en brugt baja 5b ?

• #5   13. nov 2012 Hej Jonas
    Har set du også har oprettet tråden på www.bajafan.dk så du har sikkert allerede fået mange gode og brugbare svar. Men det skal dog ikke forhindre mig i at give dig et svar også smiley
    Du kan helt sikkert finde mange gode brugte Baja'r, men desværre også det modsatte. Hvis du beslutter dig for en brugt, ville det være en rigtig god ide, evt at alliere dig med en der har forstand på det.
    Men ser bilen pæn og velholdt ud, og motor samt cylinder ikke har kørt alt for mange liter. Så skulle der ikke være nogen fare ved det.
    Skulle jeg købe en brugt, så ville jeg helt sikkert ud og se bilen. Høre den køre, samt at tjekke den starter og går jævnt i motor osv....
    Håber du finder noget du bliver glad for enten nyt eller brugt.
    Vh Steen

• #6   13. nov 2012 Ja. har oprettet mig som bruger inde på bajafan.dk det er en super fin side. smiley

køber muligvis en brugt.

Kommentér på:
Hpi baja

Annonce