Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefal en helikopter
  • #1   23. dec 2012 Tjek Morfars smiley

• Champentol
    Champentol Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   23. dec 2012 Ja. Jeg har en kopi af en trex 450 pro v3 du kan få med sender og det hele til 1500. Så er du klar til at flyve. Senderen er en fremragende 6 kanals 2.4 ghz sender med mange funktioner og display. Det er en cx ct6c.

• #3   23. dec 2012 Mente så ikke at jeg ville købe noget!

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    apr 2008

#4   23. dec 2012 Mucij man: en kopi kan vel ikke samlignes med den ægte vare ?

• #5   23. dec 2012 henrik s
    SÅDAN NOGLE KOPIER ER MAGEN TIL DEN ORGINALE. KVALITETEN ER BARE IKKE DET SAMME SOM PÅ EN T-REX OG EN EKS. KINA KOPI HELIKOPTER. MEN FLYVE EGENSKABERNE ER NÆSTEN DET SAMME.

• Champentol
    Champentol Tilmeldt:
    jul 2012

#6   23. dec 2012 Jeg synes nu at kopier ikke er de slags kopir som en canada goose jakke.. Det er vikelige fremragende kopier.

• #7   23. dec 2012 Men tænk nu på en vigtig ting, når du køber en helikopter.
    Kopierne er gode og billige. Men når den skvatter ned (Og det gør den.)... Så er der mega lang vej fra Kina, til Danmark med reservedelene...
    Delene til en Align T-Rex er allerede i Danmark, i kæmpe store mængder.

Køb en brugt T-Rex 450 Sport, den er rigtig holdbar, da den ikke har Torque Tube til halen som de nye, men bruger et lille bælte/rem. Det spare dig for ca 250,- til nyt tail drev, hvergang et hale blad bare røre jorden eller noget højt græs.
    Tro mig. Jeg har rigeligt med erfaring, med ca 9 helikoptere på hylden...

• #8   23. dec 2012 Nogle kan lide datteren og andre vil have moderen..........Jeg har fløjet heli siden 2005 og har prøvet omkring 50% af de fabrikater der er på markedet, og lige nu er det HK450 og og HK500 og en HK550 er på vej hjem, så jeg har gode oplevelser af de såkaldte Kina helier, men ja, det kan give lidt ventetid på reservedele, og det har jeg klaret ved at have de ting i skuffen, som går i stykker, og der er vel for ca. 1000,- kr. til hver model, så det er ikke noget vild.
    Jeg vil ikke give prisen gange dobbelt op, for at få en Align, så meget bedre er de ikke, ikke til mig, da jeg ikke flyver 3D men alm.
    Jeg handler på følgende sider.
    www.Hobbyking.com
    www.helipal.com
    www.aliexpress.com
    Glædelig jul til alle, håber i får RC under træet.

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    apr 2008

#9   24. dec 2012 Jeg valgte og give mig selv en t-rex 450 plus i julegave smiley

Fik den for 3200kr i england

Kommentér på:
anbefal en helikopter

Annonce