maxam R5 baja?? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har længe gået og kigget på denne bil, da den er på tilbud ved mid-hobby i viborg:
(link fjernet)
men da jeg ikke har kunne finde noget brugbar info om hvad det er for en slags bil, ville jeg gerne høre om der slet ikke er nogen der har kørt med den, og har lig frem en anmeldes af den.
behøver ikke at der kommer de der standart svar med at jeg skal købe hpi eller FG jeg tror gerne at der er mere kvali over dem, jeg synes bare at designet er godt på denne,
det jeg har brug for at vide det er om det er noget helt lort, eller om det er udmærket til hygge kørelse hjemme på gården.
ser helst gerne det er dem som har haft en der udtaler sig, men eller er selvfølgelig velkommen
med hensyn til holdbarhed hvis den ikke kan holde (gear og evt andet) hvis man bare kan opgradere sig ud af det, gør jeg gerne det..
kunne da også være fedt nok med en RC som der ikke er blevet oprettede nogen af endnu
dec 2011
Følger: 36 Følgere: 34 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 342
Det er en rigtig fin bil, som btw er forberedt til 4wd
Plasten er rigtig fin kvalitet og 2 servoer til styretøjet er ganske lækkert !
Dækkene ville dog være værd at opgradere
Mvh
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 57 RC-enheder: 12 Emner: 22 Svar: 741
dec 2011
Følger: 36 Følgere: 34 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 342
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 11 Emner: 43 Svar: 212
og der køres igen tirsdag og torsdag i uge 8 men, hele dagen da det er vinterferie. dvs. 11-21
mvh.
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
kan det passe at den passer stumper med HPI Baja?
i så fald kan man jo i teorien vel med tiden skifte stumper så den bliver til en hpi baja hehe
mid-hobby har den til 3999 kr, (ikke vist på nettede) så den er stadig den billigste
ville gerne se den i aktion, men har ikke mulighed for at komme til odense i aften.
Mr. Onroad - : ved du om motoren er noget værd eller om den er for dårlig, i så fald hvis det var, kunne man så mon tage en HPI motor og smide i mon?
aug 2004
Følger: 1 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 145
feb 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 11 Emner: 43 Svar: 212
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Annoncer: 1 Emner: 77 Svar: 1.176
Maxam er et ganske fint mærke, og syntes selv at min buggy har holdt udemærket, og har set på den baja i tølløse, og den ser ret så robust og modstandsdygtig ud, så havde jeg selv 4000 til en RC, så havde jeg da klart haft den i tankerne.
men folk har det med at tale dårligt om Maxam, når jeg skriver at de faktisk kan holde til en del, fordi det er et billigere mærke, men dog, er der lavet mange kopier af maxam, (men de ¨ kopiere¨ slf. Osse selv) men hvis ander mærker laver tilsvarende/identiske modeller, må der jo være noget om det.
Og i forhold til bajaen, ligner det en ret flot, og robust opbygning, med en del flotte dele (alu) men osse ting som 2 servoer, og designet udenpå, er ret fascinerende til den pris, efter min mening.
Men men men, det eneste jeg ville være på vagt overfor, er nok selve motoren, da jeg har hørt, at den skulle ikke have så god trækkraft, og holdbarheden på stempel og ringe, skulle være nogenlunde, men der findes vidst et sæt, som ¨ upgrade¨ til den motor, men kan ikke huske hvor, da det er længe siden, jeg researchede, dengang superhobby fik den.
Men til det budget, og den umildbare opbygning og design, ville jeg da sige go for it.
Ps. Mener at have set en video med en Maxam Baja Evo 2 (mener jeg den hed) her på siden, men kigger lige engang.
Mvh. Vegas RC
maj 2009
Følger: 29 Følgere: 29 RC-enheder: 11 Emner: 15 Svar: 205
det første du skal se og få udskiftet edr ustd da den hæmmer bilen mere end den gør godt, så på med en hpi 5t potte den giver godt og også den de fleste af med hpi bruger til dm... ellers tror jeg den er fin nok sådan en fætter
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Annoncer: 1 Emner: 77 Svar: 1.176
Emnet er 1,5 år gammelt
Kan ikk helt huske, men mener at have læst at en anden potte sku gøre en god del på den.
Opret evt. Selv et emne ?
Mvh. Vegas
maxam R5 baja??