1.209 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
quadcopter/multikopter quadcopter/multikopter
Hej folkens
Måske ikke det rigtige sted og spørge om det i et forum hvor der primært er overflod af biler
Men men
Mit spørgsmål går på hvor mange her inde gør sig i multi kopter også kaldet quadcopter
Jeg har i et stykke tid leget med en mini udgave her hjemme. Og blevet mere lun på at opgradere en del mere end Ivan jeg har nu
Så bor der nogen omkring Esbjerg Kolding området som leger med grejet og hvad findes der er af klubber som har medlemmer som flyver med quadcopter og det der er tilsvarende?
Mvh
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 6 Svar: 475
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.284
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 135
jeg mangler bare propellere som pt ligger i tolden... (vareværdi 70kr)
opretter den som enhed når jeg har haft den i luften. der skulle også gerne komme nogle videoer der fra når jeg får helt styr på styrringen og mit fpv setup:D
jeg bor så desværre i nordjylland
ps. hvis i er interesseret i flyvendene rc så tjekt www.flitetest.com/ de har en del artikler/videoer om quadcoptere + et forum tjek eventuelt dem på youtube også
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Svar: 5
Flyver FPV med den ene af min, så det har jeg også erfaring med
jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Med noget respons.
Uden at gå i detaljer med om hvor vidt man flyver med dem i klubber eller ej. Så har jeg gjordt mig den erfaring at i mange modelklubber ser man ikke så positivt på disse maskiner. Hvorfor aner jeg bare ikke overhovedet??
Virker lidt for mig som om mange flyver uden for klubberne med dem, det er i hvertfald den opfattelse jeg har fået mig.
Har haft lidt kontakt med nogen som faktisk mente at man skulle lære at flyve almindelig maskine før man kunne få lov til en multikopter??
Synes det er lidt spil af tid og rode med noget som ikke har min interresse overhovdet for at komme i gang med multi!!
Så lurede lidt efter om nogen havde en form for skal vi kalde det en "gruppe"? Hvor man fløj lidt sammen når muligheden var der. Kunne nemt forstillemig at jeg ikke er den eneste som ville have brug for lidt sparings erfarings samt råd&dåd omkring emnet.
Esben.
Jeg har kigget lidt på DJI modeller er bleveet lidt lun på deres modeller.
lige nu har jeg fløjet med en lille model i et par månder. Og lysten er jo ikke mindre med at opgradere ;-D
Så hvad er det du har til salg??
Mvh
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Svar: 5
Det er meget nemmere at flyve med multicopter end alm helicopter. Hvis du er helt nybegynder vil jeg næsten anbefale DJIs Phantom (har den selv), det er en rigtig fin lille maskine med gps hold og den flyver "hjem" hvis du kommer uden for rækkevidde og lander selv hvis batteriet er tomt. Men ellers tjek min annonce det er en fin maskine jeg selv har bygget efter alle kunstens regler og med kvalitets komponenter, og den er komplet med batteri lader og fjernbetjening
quadcopter/multikopter