{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke motor er bedst?
  • #2   25. feb 2013 Jeg køre Nitro star og er godt tilfreds ....hver gang jeg prøver nye motorer vender jeg altid tilbage til mine nitrostar 28er .....kender ikke lige hong nor så samligne kan jeg ikke ligeen thumbs up til hpi herfra

• #3   25. feb 2013 Nu kan man ikke se hvilken bil der er tale om.. så med mindre det er en eller anden kæmpe monster truk så ville jeg holde mig til en 21er. De har rigligt med power og længre køre tid pr tank. Selv i truggyer køre alle vist med 21er efter hånden jeg gør ihvertfald og jeg snakker til løb..
    Jeg har nok en pro 21er du kan købe til en meget fornuftig pris. Den kræver dog en startboks for at kunne starte da pro motore ikke har træk start.. en infinity 1100,- normal pris 18-1900,- samme motor som en rb killer bare under andet navn. Navnet kan være stavet fokert smiley

• #4   25. feb 2013 Glemte at sige at den er helt ny aldrig været ude af kassen..

til de andre. Ved ikke hvem der har lavet hpi,en og kender ingen af dem. Hpi for dog normalt lavet motor af andre firmaer hvor de for sat deres navn på og mere kan jeg ikke se. Den anden er ikke en hong nor men en SH jeg kender forlk der køre 21 SH som er udmærket tilfreds og har også hørt om folk der ikke er det. Men skal ikke kunne sige om folk selv er skyld i problemerne med dem..

Kommentér på:
Hvilke motor er bedst?

Annonce