Hvilken bil ville i anbefale mig? Hvilken bil ville i anbefale mig?
Jeg står og skal til at brænde nogle penge af på en RC...
Jeg kommer ikke til at køre prof, og helle ej drift.. i hvert fald ikke til at starte med.
Mit ønske er en road car, i 1:10, da jeg har nogle lækre karosser liggende.
Jeg kunne helst tænke mig en el selvfølgelig, men en der kunne bygges let om til at køre rally.
Altså en bil der kan klarer vej, og rally, gerne kunne hæves med noget ombygning, af eventuel støddæmper eller dæmpertårn/bro.
Den skal kunne køre 40km/t eller derover.
prismessigt havde jeg forestillet mig omkring 2000 RTR, men hvad siger i. hvad skal jeg kigge efter.
Skal jeg eventuelt købe brugt, eller skal jeg gå efter nyt? Hvad er jeres erfaringer.
På forhånd tak.
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
Der udover er onroad møg kedelig, og møg besværgelig at finde nogle gode steder at køre..
Man skal ikke altid tænke så meget over hvad man synes der ser fedt ud ( karosser og lign) For når man står med senderen i hånden er det bare fedt når de man styre virker og det er sjov, Og om man styre den fede Viper eller en papkasse er hip som hap... Bare man vinder over kammeraten
Køb Offroad.. og brug onroaddæk til når den skal på asfalt. En 1:10 rally bil kan ikke køre på en nyslået græsplæne og vælter alt for let i det mindste sand !!
Mvh Brian
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 25 RC-enheder: 12 Emner: 31 Svar: 289
Dog er det kun en 1:16
okt 2009
Følger: 30 Følgere: 29 RC-enheder: 7 Emner: 3 Svar: 25
jun 2008
Følger: 50 Følgere: 45 RC-enheder: 3 Emner: 21 Svar: 246
Det du søger er en onroad bil der kan lidt af hvert ikke??
Din interesse for offroad stopper i mellemtiden ved Rally?
Jeg vil mene den bil du søger er tamiya xv01. Den vil sætte dig tilbage med knap 2000 + - 3-500 til batterier. Men så får du en fantastisk bil der ikke nok med at ha en fuld beskyttet driv linje, også har motor foran og meget fede køre egenskaber af den grund.
Tamiya xv01
Onroad, drift, offroad/grus/sand/buggybane
Bemærk det ikke er en bil du kan købe ræs med touring car folket med.
Hvilken bil ville i anbefale mig?