950 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

patrick p
patrick p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Nybegynder Nybegynder

Hej smiley

Jeg er ny og kunne godt tænke mig at prøve det med en helikoptere, men ved ikke hvilken jeg skal købe, ?

Har hørt der er meget forskel på den, både med størelse og pris - men ved bare ikke om en billige er "dårlig" for vil jo heller ikke miste lysten til det.
Den må meget gerne kunne flyve mere end 6 min.

Jeg har tidligere haft bil og båd men vil gerne prøve noget helt nyt smiley

Nogen som kan hjælpe mig godt på vej smiley

På forhånd - Tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder
  • patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#3   13. mar 2013 Så jeg skal bare tage en billige heli eller?

• patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#4   13. mar 2013 Jeg forstår ikke helt?
    Jeg er helt ny i dette og vil gerne have en god oplevelse første gang, jeg har tit kigget på den som er i butikkerne til 300,- eller der omkring men ved bare ikke om det er det værd?

• #6   13. mar 2013 Snak med Holte Hobby. Hvis der er nogen, der ved noget om heli'er, så er det dem.
    Men lad være med at bruge penge og tid på en simulator. Det er altså ikke det samme, uanset hvordan man vender og drejer det... so to speak smiley

• #8   13. mar 2013 Nemlig smiley

• patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#9   13. mar 2013 Tak, jeg vil bare gerne have en god begynder heli som der heller ikke er for svær?

Må man vide hvad I brugte til at begynde med? smiley

Sidder og kigger på alle mulige på nettet

• patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#11   13. mar 2013 Tror du ikke at en Trex 500 ville være svær at begynde med, jeg har jo aldrig prøvet sådan noget før eller de er måske meget nemme at flyve også for begynder?

• patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#13   13. mar 2013 Okay det viste jeg ikke, men ja det ville måske være en god idé smiley

• patrick p
    patrick p Tilmeldt:
    feb 2009

#15   13. mar 2013 Nej, det viste jeg ikke
    Det vil jeg helt klart kigge igennem - tak

• #19   14. mar 2013 Jeg ville nok starte med en co-ax (mCX evt)

De der vinger når de kommer i rotation virker PÆNT farlige, og hvis man nu starter med en t-rex 500 så vil man være endnu mere skræmt bare af lyden smiley

Har selv en hubsan X4 nu, rigtig sjov quad, og den er meget nem at flyve med..

Men så er vi jo ovre i quad, og ikke helikoptere smiley

• #21   14. mar 2013 At starte med en 400 – 450 er efter min mening hul i hoved, det var noget man gjorde i 80´erne!
    Ja jo større jo mere stabil det er rigtig nok, men det koster også 600 – 800kr når den falder ned, og det skal den nok komme til mere end én gang.
    Simulatoren er en go ide, den føles ik 100% som en rigtig men tæt på og den lære dig hvilken vej du skal trække i pindene på senderen uden du tænker over det, og det er det det handler om, det skal sidde på rygraden.
    Jeg syntes du skal købe som minimum en spektrum dx6i sender, den virker fint og har D/R og EXPO som du vil nyde rigtig godt af i starten og den passer også perfekt til Phoenix simulatoren.
    Helikopteren ville jeg vælge en Blade msrx gerne brugt, som du kan baske lidt rundt med. Den kan sendes i jorden adskillelige gang uden der sker noget, og når det sker koster det 39kr. Den er noget svære at flyve end en co-ax heli, men en co-ax bliver altså meget hurtig kedelig.
    Når du så har rigtig styr på msrx så køber du en Blade mcpx-BL eller en 130x og lærer at flyve med CP. Herefter kan du så begynde at tænkt på størrelser 400 – 500.
    Det var måden jeg ville gøre det på, du kommer ud og flyve med det samme og ik bare sidde ved simulatoren hvor træerne til tider vokser ind i himlen.

Kommentér på:
Nybegynder

Annonce