1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

starterboks og servo starterboks og servo

Jeg har nu fundet alt mit grej frem efter det har været "parkeret" i skabet hen over vinteren , og er faldet over en del problemer med mit grej .

ALT fungerede inden jeg pakkede det sammen inden vinter , og har gjort begge biler rene , samt taget batterier ud af både biler og starterbokse .

første ting jeg har fundet der "er gået kold" henover vinteren var min servo der styrer gassen og bremse på min durango dnx408v2
den er simpelthen låst fast TOTALT , den kan ikke rokkes , så har sat en ny i bilen og den bil fungerer nu perfekt og det gør den starterboks jeg har til den også ...

nu idag ville jeg så ud og lege i sneen med min gode gamle hsp bazooka , som igennem årerne har fungeret som en drøm , og har virkelig haft mange gode timer med den , der var så også en servo der var "låst fast" på den også , og jeg ved de fungerede inden den blev sat i skabet , nå men ud og finde en billig servo til den også og den virker nu , MEN OM SÅ IKKE starterboksen jeg har til den som er blevet brugt 2 gange ialt simpelthen ikke vil virke , jeg troede det var batterierne der var gået flade så ladede dem op og de virker i min durango starterboks , men kan simpelthen ikke få liv i min bazooka starterboks , det er sådan en fætter her : (link fjernet)

jeg startede sidst min bazooka med den i oktober og der virkede den fejlfrit og den har så stået uden batterier eller noget i siden. og nu er den så bare død og den lugter heller ik af afbrændt elektronik , som jeg har prøvet med en kammerats starterboks inden jeg købte den der ..

spørgsmålet kort smiley er det normalt rc grej står af når det ikke bliver brugt eller er jeg bare mega uheldig i at 2 servoer og en starterboks er død uden de er blevet brugt ?

Lidt Bazooka action smiley

http://www.youtube.com/watch?v=2gMZAEGp6EU

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starterboks og servo
Kommentér på:
starterboks og servo

Annonce