{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste drift bil ??
  • #2   23. mar 2013 TA06 pro er fed, men absolut ikke den bedste eller dyreste, for 1800 kr. er ta06 pro en fin bil med mange kommende upgrades fra gode mærker (overdose osv.)

• #3   23. mar 2013 Team Magic
    Kan købes hos KC-hobby

• #4   24. mar 2013 Hej jari. Det du leder efter er enten en tamiya eller en yokomo. Der er rigtig mangr biler der egner sig til drift. Men fordelen ved f.eks tamiya er at du altid kan få dele til den, da enormt mange tamiyaer deler dele, og tamiya er en af de mest solgte biler her hjemme. Yokomo laver nogle rigtig lækre biler, og der er nogle stykker af dem i den danske drift serie. Prismæssigt skal du ikke nødvendigvis bruge en masse penge.
    Der er mange i toppen af dansk drift der ikke har et stort budget.

Det er jo essensen i drift. Alle kan være med.

Til sidst så vil jeg sige, hold dig fra team magic, hold dig fra de mindre kendte mærker. Ikke fordi det er lirt, men fordi at står du til et løb og har brækket en bære arm, så er du på røven. Med mindre du har en tamiya. Så ka du være sikker på der er en anden som vil sælge dig en billigt.

Mine 2 cents

• #5   24. mar 2013 Er lige med på en lytter..

Overvejer også at prøve det, men vil gerne have noget lidt bedre kram evt brugt, så hvis man bliver, at man ikke skal skifte så hurtigt..

• #6   24. mar 2013 Jeg kører selv Team Magic ganske vist touring. Kvaliteten holder, og reservedele er ikke noget problem.

Team Magic E4D-MF -pro er iøvrigt på tilbud.

(link fjernet)

• #7   24. mar 2013 yokomo's nye DIB ver.RS koster kun 1800kr og skulle være rigtig god.

• #8   24. mar 2013 Syntes den anmeldelse på Rcmagasinet af yokomo Dib ikke lyder for godt..

Hvor finder man den til 1800?

• #9   24. mar 2013 De har så lavet en anmeldse af en Yokomo DIB (red edition) ikke den ver.RS som jeg snakker om som koster 1800kr?

• #10   24. mar 2013 ok, der er måske stor forskel på de 2 versioner?

Og hvor finder man den til de 1800?

• #11   24. mar 2013 øhh ja der er rimlig stor forskel smiley

ved tonisport mener jeg, men de er nede lige nu ellers er der (link fjernet)

• #12   24. mar 2013 Ja der er forskel på de 2 versioner, rs'en er plastik versionen, hvor den normale DIB, er kulfiber & Alu.

• #13   24. mar 2013 Jannick har såmænd ret i stort set alt hvad han skriver. Dog vil jeg lige understrege at selvom jeg nu kører med en Yokomo DIB og tidligere har haft en del biler fra Tamiya, så kommer man altså rigtig langt hvis man bare køber en HPI sprint 2.

• #14   24. mar 2013 Og nu når Jannick ikke vil sige at du en Team magic bil i drift er lort så siger jeg det sgu smiley

Til den pris kan man ligeså godt købe noget ordentligt.

• #15   24. mar 2013 tak kasper. jeg ville ikke sige det var lort, for jeg gad ikke tage en diskussion. der er en grund til der er ikke er nogen der bruger team magic. hverken i den ene eller anden gren.

Hpi Sprint 2 er TOTAL iorden start bil. jeg har bygget en til jesper korsgaard, og han køre den bil som en boss. den er nem, stabil, og billig!!!

• #16   25. mar 2013 Lyt til Jannicks fine gloser. Han har ret i det han skriver. Man kan umiddelbart ikke rigtigt, placere et chassis i den kategori du søger. Der vil dog altid være nogle som er bedre end andre, men dette betyder dog ikke det andet er noget decideret lort. Se det som i 1:1 drift. Der er ikke en bil, som kan placeres som den bedste, men der er dog stadig nogen som er mere populære.

Jeg vil vælge et chassis, som der er mange der kender for så er hvis du står i problemer og mangler hjælp har du større chance for at få et svar, der kan bruges til noget.

• Gustav T
    Gustav T Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 1
    #17   11. nov 2015 Yokomo

Kommentér på:
Den bedste drift bil ??

Annonce