Suspekt Lipo 6500 Mah 7.4 volt 25C {{forumTopicSubject}}
Hej Rcgalleri.
Jeg har et lille spørgsmål angående lipo fra Suspekt.
Hvad er jeres erfaringer med dette batteri??
Jeg har købt dette her:
http://www.morfars.dk/rc/ultimate-lipo-6500-p-3936.html
Jeg er selv lidt skuffet over batteriet, og det er over 3 ting.
1). Når batteriet er afladet og lipo cut off indtræffer på esc og jeg sætter batteriet til ladning viser laderen cellerne således. 1 celle 3.16 volt 2 celle 3.53 volt. Jeg syntes dette er en meget stort spring som laderen har kunne balancere op igen ind til videre.
2). Når batteriet er ladet op siger laderen der kun er smidt ca 5500 mah på batteriet, jeg ved godt det aldrig kommer op på 6500 mah men jeg syntes at ca 1000 mah på et batteri til 600 kr er af meget. Til sammenligning kan jeg lade mine Turnigy 5.0 op med 4650 mah da de var helt nye.
3). Når jeg har kørt batteriet flat og esc laver lipo cut off er batteriet varmt, ca en 35-40 grader. Dette er voldsomt da det kun sidder i en Savage XS. jeg har til sammenligning mine Turnigy 5.0 35C som sidder i min E-Revo med 150A brushless, og efter speedrun (110 km/t) er disse helt kolde stadigvæk.
Er det hvad man kan forvente af sådanne et batteri?? Hvad er jeres erfaringer med batterier fra Suspekt??
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
Jeg har selv to magen til købte dem i hastværk af nød da de et alt alt for dyre.
Men mine følges perfekt af balance mæssigt både i ladning og afladning.
Er rigtigt glad for mine og de er da blot håndvarme efter en tur i Trophyen.
Lyder ikke som om dine batterier har det godt - er de nye burde du klage.
Men med batterier som betragtes som en konsumvare er det det noget bæ at skulle i lag med.
Har lige fået Turnegy nano tech 5.8 hjem som jeg glæder mig til prøve.
Tror de Suspect er lidt noget opreklameret shit ... De er ikke den høje pris værd.
Hvad laderen skriver af mah kan ikke bruges til andet end at det er dens afgivne effekt i tids perioden.
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 284
De lagde bestemt ikke skjul hos morfars at Turnigy Nano-Tec var noget skrammel, som de havde en bunke af i en skraldespand derude på værkstedet. Så jeg havde virkelig høje forventninger til dette batteri, og derfor valgte jeg at ofre prisen så jeg kunne køre lidt imens jeg ventede på mine Turnigy skrammel batterier med posten...
Det var lidt nyt for mig det med hvad laderen angiver af mah der er smidt på batteriet. Men kan sammenligningen ikke bruges alligevel da det er sammen lader jeg lader de 2 forskellige batterier på??
mar 2006
Følger: 61 Følgere: 55 RC-enheder: 8 Emner: 21 Svar: 389
Suspekt Lipo 6500 Mah 7.4 volt 25C